Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@puotek: w żadnym budżecie nie ma Busso w brerze. Trzeba to zrobić samemu.

@PiotrFr: po to żeby temu korporacyjnemu kartoflowi nadać trochę włoskiego charakteru. To nie chodzi o szybkość tylko frajdę z jazdy. Dużo ludzi płakało o tym, że generacja 159/Brera nie ma fajnego V6. Podczas premiery było słychać pytania czy będzie Busso. Na forach można było przeczytac o planach swapów, ale chyba nikt na świecie tego nie zrobił. Swoją
Ciasto_hirol - @puotek: w żadnym budżecie nie ma Busso w brerze. Trzeba to zrobić sam...

źródło: comment_1647781772tdUGiIWhB29KLzZYSsS1uY.jpg

Pobierz
@Ciasto_hirol: nie robiłeś nigdy swapa nie?
Nie zdajesz sobie sprawy z kosztów, do tego każdy silnik będzie do remontu praktycznie bo mają 20 lat.
Masz parę silników dużo mocniejszych które siadają pnp w Brerze i 159.
To ciężkie auto i potrzebuje dużo mocy i momentu a z tym drugim w Busso to tak średnio
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@PiotrFr: nie no co ty nigdy... A ten Spider ze zdjęcia poskaldany od śrubki to wcale mnie nie kosztował tyle co nowy Fiat Tipo... Wystrojone i odetkane 3.2 Busso ma okolice 275KM i 320Nm, a wiadomo, że takich rzeczy nie robi się na fabrycznym ECU tylko na standalone. A to że to nie ma sensu to wszyscy tu dobrze wiemy. Porostu mam wieczny ból dupy o Brerę pt. concept na Maserati