Wpis z mikrobloga

@MatiJas1231: I tutaj może być problem, komputer. Reset czujnika, dpf, adaptacja zespołu klap, adaptacja egr. Wywala błędy bo na 99% nie wypala dpf.

Może kabel/wtyczka nie obsługiwać protokołu albo jest możliwe tylko w wersji rozszerzonej na PC.
Wygląda na cały czas zamknięty zawór egr.
@MatiJas1231: Egr TV to procent otwarcia klapy egr, masz zamknięta 1.97%, taka wartośc jest przy mocniejszym przyspieszaniu, zadana wartość to 55%, też nie wiem dlaczego skoro silnik zimny.
W trakcie wypalania steruję na 0% żeby zwiększyć ciśnienie na dpf.
@MatiJas1231: być może się zacinała badz była po prostu brudna. Egr, czujnik, dpf są ze sobą ściśle powiązane, dlatego przy wymianie wszystkiego naraz + turbo, utrudnia znalezienie problemu.
@MatiJas1231: zależnie od zadanej wartości otwarcia klapy. Jeżeli będziesz mierzył multimetrem to możesz sprawdzić oporność i napięcie przy dodawaniu obrotów, najlepszy byłby oscyloskop.
@MatiJas1231: więc pozostaje multimetr. Jak dobrze pamiętam to niebieski minus, czarny plus(zasilanie silniczka), ale pinów za cholerne nie pamiętam(1 i 5 to chyba sterowanie).