Wpis z mikrobloga

@MatiJas1231: mógł napęd paść, bądź sterowanie itp. Dlatego najlepiej zdjąć węże i sprawdzić.
W forscan można sprawdzić działanie klapy egr i gaszącej, ale jeżeli jest to uszkodzenie mechaniczne, może pokazać prawidłowa pracę.
NODROTPF - zlecone i NOSROTPF- to wykonane.
@MatiJas1231: a no nie ma, pomyliło się z mondeo. Jest różnica ciśnień, soot i load.
W forscanie wyzerowałes dpf?Bo doczytałem teraz Twoje posty. Powinno być 100kkm nie 4,6kkm, oraz powinno spadać a nie rosnąć.
@Haddi: Coś wykop dzisiaj mi szaleje. Udało mi się odtworzyć zapis z trasy i po odpaleniu na zimnym silniku było na postoju 0,7 kpa. Potem na autostradzie przy 133 km/h było 7-10 kpa zależnie od wzniesienia
@Haddi: Jak wróciłem z trasy to chyba było coś koło 0,3 - 0,5 kpa. Czujnik wymieniał mi elektronik przed wymianą DPF także zakładam, że jeśli się dałoby coś takiego zrobić, to by zrobił, bo ja na swoim ForScan nie widzę takiej opcji.
@MatiJas1231: wygląda na filtr po większym przebiegu, 10kPa to 100mbar czyli górna wartość przepustowości filtra. Jeżeli jest on nowy i z przebiegiem 8kkm to coś tu jest nie tak. Albo go nie wypala(rozpoczyna procedurę, a nie konczy), albo czujnik walnięty, tylko wartości dość ścisłe. Dobrze byłoby sprawdzić te węże i klapy, wężyki od czujnika różnicy ciśnień(być może jakaś nieszczelność) i spróbować wypalić dpf statycznie.
@Haddi: Ok, to jeszcze to zobaczę, może nawet dzisiaj. Z tym DPF generalnie była taka historia, że stary był zawalony olejem przez nieszczelną turbinę, więc wymieniałem czujnik różnicy ciśnień > turbina > nowy filtr. I odebrałem auto 1 dzień przed moim wyjazdem do Niemiec.
Od Katowic co 100 km samochód tracił moc i po ~10 km wracało do normy. Jakoś objechałem w tę i z powrotem i oddałem samochód do innego