Wpis z mikrobloga

@Jaciej: Wiem o tym, problem jest taki, że żadnej dodatkowej usługi nie mam. Dzisiaj już jest 0 zł. To się codziennie nalicza, czy po prostu błąd po ich stronie? Dodam, że mam dopiero kilka dni od nich internet
  • Odpowiedz
  • 0
@jestemkvmil opłaty dodatkowe jakie tam widzisz to wszystko co jest ustawione na comiesięczne powtarzanie + wszystkie jednorazowe płatności w obecnym okresie rozliczeniowym. Przykład: płacę 9 zł co miesiąc za eSim do smartwatcha, nic nie kupuję. Zawsze będę więc tam widział 9 zł.

Załóżmy, że kupuję coś jednorazowego za 10zł w sklepie Play lub Apple store, wybierając dopisanie do rachunku T-Mobile jako formę płatności. Albo po prostu wysyłam SMS premium żeby kupić
  • Odpowiedz
  • 0
@jestemkvmil jak dzisiaj jest już zero, a dopiero podpisałeś umowę to możliwe że było to związane w jakiś sposób z przetwarzaniem twojej umowy itp. jak zniknęło, to ja bym się nie przejmował. Przyjrzyj się po prostu fakturze jak dostaniesz czy się wszystko zgadza
  • Odpowiedz