Aktywne Wpisy
krepak +794
Dziwi trochę mnie, że śmierć @WuDwaKa przeszła bez większego echa. Wydawało mi się, że sporo starszych wykopków powinno go kojarzyć.
https://wykop.pl/wpis/75109023/godzina-8-00-https-www-youtube-com-watch-v-l1w52i3
#wykop #samobojstwo #feels #wypijmyzatychcoznaminiesmieszkujo
https://wykop.pl/wpis/75109023/godzina-8-00-https-www-youtube-com-watch-v-l1w52i3
#wykop #samobojstwo #feels #wypijmyzatychcoznaminiesmieszkujo
mickpl +782
Ministerstwo napisało, że w ciągu 10 lat chcą przeznaczyć na kredyty 0% ponad 21 mld cbl.
Po co nam jakaś elektrownia jądrowa czy coś. Dopłacajmy deweloperom, aby mieszkania były najdroższe w Europie XD
Na tym polega odpowiedzialna gospodarka.
#nieruchomosci #mieszkanienastart #codzienneministerstworozwoju
Po co nam jakaś elektrownia jądrowa czy coś. Dopłacajmy deweloperom, aby mieszkania były najdroższe w Europie XD
Na tym polega odpowiedzialna gospodarka.
#nieruchomosci #mieszkanienastart #codzienneministerstworozwoju
Jeśli chcę założyć konto przez "selfie", a mój wniosek zostanie odrzucony, bo podczas procesu weryfikacji, nie spodobało się moje zdjęcie / nagranie ruchu głowy, ze względu na różnicę w oświetleniu / zacienienie / niepożądany ruch / rozmazanie, to może warto byłoby wystosować taką informację zwrotną albo przynajmniej zaproponować możliwość powtórki użytkownikowi aplikacji w przypadku braku satysfakcji banku po wstępnej weryfikacji? Z chęcią poprawiłbym swoje ujęcia. Otrzymana przeze mnie wiadomość zwrotna o treści: "Twój wniosek (...) nie może zostać zrealizowany, W celu otwarcia rachunku zapraszamy do oddziału (...)" spowodowała, że zamiast udać się do oddziału (bądź podjąć kolejną próbę otwarcia konta przez selfie za pośrednictwem IKO), w ogóle zrezygnowałem z otwarcia u Państwa rachunku na poczet konkurencji, u której otworzyłem konto.. na selfie, zupełnie bezproblemowo. Rozumiem względy bezpieczeństwa przyjęte przez PKO, aby nie otwierać konta bankowego na słupa, ale brak informacji zwrotnej i jednoczesne odsyłanie do placówki, nie służy pozyskiwaniu klienta. Ponadto, znajoma osoba, która posiada u państwa rachunek poinformowała mnie, że został jej zablokowany dostęp do aplikacji #iko dlatego, iż zgłosiła na infolinii PKO, że podała swój kod BLIK osobie trzeciej, która koniec końców dokonała transakcji niezgodnej z wolą posiadacza rachunku. Faktycznie, było to działanie lekkomyślne, wbrew racjonalnym zasadom bezpieczeństwa, ale czy zablokowanie aplikacji IKO w opisanym przypadku, zmienia tu cokolwiek? Bodaj w tym samym dniu, znajoma odblokowała IKO. Gdyby chodziło o autoryzację szeregowego przelewu za pośrednictwem aplikacji mobilnej i obawy banku z tytułu dalszego niepowołanego dostępu do konta, to blokada byłaby uzasadniona. Jednak czy ma to uzasadnienie w przypadku jednorazowej transakcji wykonanej z użyciem jednorazowego kodu BLIK jw. i - co najważniejsze - odwrotnego zdjęcia blokady z aplikacji? Może warto byłoby zmienić tak pozorną politykę bezpieczeństwa, która nie spełnia swojego zadania a stanowi security theater?