Wpis z mikrobloga

Witam,

Jesteśmy niewielkim przedsiębiorstwem z niewielkimi możliwościami finansowymi. Mimo to chcielibyśmy przyłączyć się do akcji wspierania uchodźców ukraińskich. Uważamy, że dobrym pomysłem będzie, aby zaproponować przekazanie 80% dochodu netto ze sprzedanych produktów na konto PCK (Polski Czerwony Krzyż).

Zastanawiamy się jednak, jak to przez klientów zostanie odebrane. Obawiamy się, czy nie pojawi się oczekiwanie klientów, abyśmy oddali "wszystko co mamy". Obawiamy się czy takie ewentualne nastawienie nie przysłoni naszych pozytywnych intencji i nie zaszkodzi wizerunkowi marki?

Jakie jest wasze zdanie?

#przedsiebiorczosc #firma #biznes #marketing #dzialalnoscgospodarcza #pieniadze #handel #podatki #ksiegowosc #finanse #inwestycje
  • 3
@Ampiri_pl: Dużo zależy od Waszej grupy docelowej. Mam takie skojarzenie, że olejki CBD to trochę pato temat, więc spodziewałbym się negatywnej reakcji nawet na poziomie "nie pomagajcie banderowcom", ale to Wy lepiej znacie swoich klientów.

Lepiej moim zdaniem zorganizujcie zbiórkę, albo pokażcie ile sami przeznaczyliście na taką. Przekazywanie zysków jest zawsze podejrzane - bo ktoś się zastanawia czy na pewno przekażecie.

Moim zdaniem lepiej będzie jeśli wyrazicie poparcie, udokumentujecie je, niż