Wpis z mikrobloga

@Kedamik: ja tam lubię robić makaron z parmezanem i jakimś dodatkiem. Bierzesz śmietankę na patelnię i po podgrzaniu powoli dodajesz trochę masła mieszając tak, żeby się wszystko zemulgowalo. Potem wrzucasz ugotowane spagetti z 1/3-1/2 szklanki wody z makaronu. Następnie dodajesz po trochu starty parmezan mieszając cały czas. Jak wrzucisz parmezan na raz i nie zmieszasz go, to ci wyjdzie klucha serowa, a nie creamy pastaaa. Potem możesz dodać np. ciecierzycę ze
@Kedamik: sosy z biedry, 2 dni spaghetti, dwa dni kurczak po chińsku, 2 dni klopsiki/gołąbki/co tam jeszcze jest z ryżem. Nie jest to źle. Ja tak jadłem. Reszta szła na imprezy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@arinkao: ja też jestem studentem xd. Taki parmezan z biedry za 13 zł starcza na sporo porcji. Zwykle biorę po 20g na 1 porcje, więc 200g/20=10 porcji. Nawet jak sypniesz więcej to wyjdzie ci 1,3-2 zł za porcje XD. Słoik oliwek z biedry masz za max 4 zł, suszone pomidory to z 5-6 zł. A te dodatki wystarczą na dłuższy czas i mogą sobie leżeć długo otwarte w lodówce. Zamiast zwykłych
@arinkao: ale sie zesrales. Wiadomo że to nie jest parmezan tylko grana padano, który różni się czasem dojrzewania, stąd niższa cena. Po prostu uprościłam opis, bo nie każdy ogarnia różnice, ale każdy wie jak wygląda parmezan
ale sie zesrales. Wiadomo że to nie jest parmezan tylko grana padano, który różni się czasem dojrzewania, stąd niższa cena. Po prostu uprościłam opis, bo nie każdy ogarnia różnice, ale każdy wie jak wygląda parmezan


@Okoproroka: I kto się zesrał ( ͠° °)? Co wiadomo?
Parmezan to parmezan a nie inne sery. Równie dobrze możesz mu powiedzieć żeby se kupił kawior a potem się zesrać