Wpis z mikrobloga

Witam
Ma ktoś renault fluence 1.6 110km? Jak wam się sprawuje? Da radę tym wyprzedzać? (szukam auta do lpg)
Napaliłem się na Megankę 3 z tym samym silnikiem ale ceny pop*******ło a fluence jest bardziej atakcyjny cenowo.

Zacząłem oglądać nawet starsze auta jak laguna 1, 2fl czy c5 w benzynie ale nie wiem które byłyby spoko. Możecie coś polecić?

#megane #motoryzacja #renault #megane #samochody
  • 27
  • Odpowiedz
@BajerOp: Ej, Megane 3 jest spoko autkiem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Dobrowoj: Jak to kompakt ze starym 1.6, da się wyprzedzać, ale w fotel Cię nie wciśnie. No i będziesz musiał mieć na uwadze, że do wyprzedzenia ciężarówki na krajówce potrzeba więcej miejsca. Lepiej by się sprawdził 1.4 TCe. Fluence pewnie tańszy, bo znacznie mniej popularny, a do tego brzydki XD Tylko Francja Ciebie
  • Odpowiedz
@BulgarskiTaboret: Szukam czegoś słabszego niż 2.0t a minimum 110km żeby nie zginąć przy wyprzedzaniu. Jakby miało hydrauliczną regulację luzów byłoby git. Obojętnie jaki nawet starszych aut się nie wstydzę ale nie wiem jakie byłoby dobre. A patrzę na francuzy bo wszędzie je doradzaja :)
  • Odpowiedz
@Dobrowoj: To może jakiś budżet maksymalny podaj to ktoś Ci coś tutaj wymyśli.

Francuzy wszędzie doradzają? To jestem w szoku. Myślałem, że francuskie auta mają uznanie głównie wśród swoich fanów, a reszta biadoli jak to się #!$%@? elektryka i w ogóle sraka, bo ktoś tak gdzieś powiedział. XD Chyba, że ze względu na blachę, bo tą faktycznie zazwyczaj mają dobrze zabezpieczoną.
  • Odpowiedz
@BulgarskiTaboret: W swoich poszukiwaniach zejdę do kwoty 15-20k. Bo zaraz ktoś mnie stuknie albo zrobi obcierkę. Szkoda kasy wywalać na coś co zaraz będzie zniszczone na parkingu czy pod blokiem. Niektórzy ludzie to straszne małpy. A zawistny somsiad to już w ogóle... xD

Dużo ludzi się dziwi czego chcę kupować takie gówno a jak się go pytam czy miał to mówi, że nie xD
Z kolei Ci co jeździli to
  • Odpowiedz
@Dobrowoj: To na przykład w tej kasie można poszukać Peugeota 407 z 1.8/2.0 benzynką. Ma hydrauliczną regulację zaworów po 2005 roku. Do tego, moim zdaniem, wygląda na prawdę bardzo dobrze jak na swój wiek. I jest wygodny. Z minusów to na pewno niski i wystający przedni zderzak więc łatwo przytrzeć o krawężnik lub stromy podjazd :D
Auris I ma hydrauliczną regulację i ogólnie jest bardzo przyjemnym autkiem jeśli od auta
  • Odpowiedz
@Dobrowoj: Jak diesel to 508 I gen 2.0 HDI, ewentualnie C5 II gen, a jak benzin+lpg to Mazda 6 II gen 2.0/2.5. Wszystkie w kombi. Byłem dieslofobem, ale ostatnio się trochę przekonałem do tego stylu jazdy, choć nadal mam obawy przed kupnem 10-letniego diesla, bo mimo wieku, naprawy czegoś z dieslowego czwórboju są drogie. Do tego zazwyczaj dieslami ludzie trzaskają duże przebiegi więc takie 230kkm z opisu może być tak
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@yggdrasil: jeżdżę 2.0 tfsi 211km z 4x4. Drugie auto do miasta mam z silnikiem stu konnym i lżejszym od Megane i uważam, że jest zamulaste
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@yggdrasil: jaka to różnica? Mówię, że 1.6 jest zamulaste, tylko tyle. Już lepiej się sprawdzi 1.9dci bo to udana konstrukcja i ma sporo momentu i będzie mniej palić.
  • Odpowiedz
A w jakiej kolejności byś ustawił od najlepszego pod względem lpg? Tak jakbyś wybierał dla siebie


@Dobrowoj: Wszystkie dobrze współpracują z LPG, większość artykułów podaje te silniki jako dobre bazy do przeróbki. Więc jeśli chodzi o samą pracę i koszt instalacji to pewnie wszystkie wyjdą podobnie. A które ogólnie najlepsze, to już zależy od tego, co jest Tobie potrzebne.
Jak większa przestrzeń to 407, choć to nie jest nie wiadomo jaka kolubryna, zwłaszcza sedan.
Dynamika i elastyczność: 1.4 T-Jet. Zwłaszcza w wersji 150KM. Tu jednak na forach Bravo sporo piszą, że bywają problemy z LPG jak auto ma przycisk od trybu "sport", ale do rozwiązania to jest.
Toyota mało traci na wartości i zadbany egzemplarz pewnie łatwo sprzedasz. A zapomniałem jeszcze o Corolli, czyli Auris w sedanie. Nie wiem jak to cenowo stoi, ale
  • Odpowiedz