Wpis z mikrobloga

@nazwapl: chętnie bym to zrobił, ale nie wierzę wam i waszym usługom. Doprowadziliście do sytuacji, gdzie człowiek żałuje, że kiedykolwiek się z wami związał. Ja, na przykład, muszę co jakiś czas posypywać głowę popiołem, bo namówiłem kilku swoich Klientów do skorzystania z waszych usług i dzisiaj nie dzwonią do was a do mnie z problemami. Wykiwaliście usługobiorców proponując usługę darmowego SSLa, namawialiście wszystkich na jego wdrożenie po czym zrobiliście go płatnego.
Kriter - @nazwapl: chętnie bym to zrobił, ale nie wierzę wam i waszym usługom. Doprow...

źródło: comment_1645428731hqgqidWFiZIL3hnnuQXR0h.jpg

Pobierz
@Kriter: Bezpłatne certyfikaty generowane były dla domen przedłużonych przed 19.07.2021. Informowaliśmy kilkukrotnie, że po 18.07.2021 certyfikaty SSL zostaną wyodrębnione z pakietu "Bezpieczna domena" i staną się odrębną usługą (np. mailing z dnia 2021-06-10 "Zmiana w ofercie certyfikatów SSL" ). Wdrożenie darmowych certyfikatów miało na celu zabezpieczenie stron www oraz przyspieszenie ich działania dzięki protokołowi HTTP/2. Przyczyniliśmy się do popularyzacji certyfikatów SSL, a tym samym do zwiększenia świadomości użytkowników w obszarze cyberbezpieczeństwa.
@nazwapl: Aaa, informowaliście, no tak, to wystarczy. Bo dla was fakt, że klient, który POJĘCIA nie ma co to jest certyfikat SSL będzie wnikał, co miał za darmo, co nie miał, za co będzie płacił, za co nie.

Wszyscy normalni znani providerzy dają z automatu letsencrypta (zaryzykowałbym stwierdzenie, że wszyscy, no ale tego nie wiem). Ok? Nie, że musisz generować sobie gdzieś certyfikat i co 3 miechy wgrywać go z palca.
@Kriter: Nasz całodobowy Dział Obsługi Klienta jest między innymi właśnie dla osób, które potrzebują pomocy przy interpretacji informacji udzielanych przez nazwa.pl. Każdy może zadzwonić i porozmawiać o dotyczących go kwestiach i wielu Klientów z tej możliwości korzysta.

Nie utrudniamy korzystania z zewnętrznych certyfikatów SSL. W CloudHosting Panel jest możliwość dodania kluczy certyfikatu, a cała operacja odbywa się bardzo szybko.

Klientom, którzy potrzebują dowolnie zarządzać powierzchnią serwera proponujemy bardzo wydajne serwery VPS.
nazwapl - @Kriter: Nasz całodobowy Dział Obsługi Klienta jest między innymi właśnie d...

źródło: comment_1645437724vW6XyUFmm3kZMAsdyj0lAT.jpg

Pobierz
@nazwapl: a co ja napisałem? Wgrywanie certyfikatu jest możliwe tylko przez WWW. Certyfikaty trzeba sobie "załatwić". Tyle.

A ja proponuję waszym Klientom inny hosting. Jasny, klarowny, z dobrą obsługą Klienta i tradycjami. Szukajcie firmy, która nie rzuca hajsu na marketing szeptany i bełkot na fejsie/internetach.

W skrócie: uciekajcie na inne hostingi. Praktycznie WSZĘDZIE jest taniej.
@Kriter: Pytanie, czy na innym hostingu użytkownicy będą mogli korzystać z całodobowej obsługi Klienta, z najwyższej jakości oferowanych usług oraz z najnowszych technologii, które pomogą w pełni przyspieszyć ich strony WWW? Jak wiadomo, w obecnych czasach wolno ładująca się strona WWW nie ma szans na popularność.

nazwa.pl jako jedyna polska firma zapewnia całkowitą integrację sieci CDN ze stroną WWW utrzymywaną na swoich serwerach. Eliminuje to ryzyko braku odpowiedzialności usługodawcy za ciągłość
@nazwapl: tak, będą mogli. Poza tym nie jest sztuką zatrudnić armię odbieraczy telefonów. 90% spraw podczas takiego połączenia i tak się nie załatwi i trzeba czekać na kontakt ze specjalnego działu (a te już nie pracują całodobowo).

Nie mydlcie ludziom oczu.

Poza tym w innych firmach nie trzeba tak często korzystać z usług BOKu, bo nie odwołują swoich usług, nie modyfikują ich na niekorzyść klienta i nie mają takich awarii.
@Kriter: Obsługa Klienta oraz działy kluczowe dla funkcjonowania usług pracują nieprzerwanie, 24/7. Jeśli twierdzisz, że któreś ze zgłoszeń było obsłużone w nieodpowiedni sposób, chętnie to przeanalizujemy. Napisz proszę nr zgłoszenia na priv.

Gwarancja jakości świadczonych przez nas usług (SLA) daje użytkownikowi pewność dostępności usług na poziomie 99,9% w skali roku i jest ona spełniana z nadwyżką.
Screen, który został przedstawiony nie jest oficjalnym systemem do monitoringu usług nazwa.pl. W nazwa.pl utrzymywanych jest kilkaset tysięcy serwerów hostingowych, każdego dnia ponad 300 osób pracuje na to, aby korzystanie z naszej oferty przez klientów odbywało sie bez żadnych problemów. A jezeli ktoś ma problem z usługą, którą u nas wykupił - wystarczy że skontaktuje sie z naszą całodobową infolinią.

W przypadku pojawienia sie Kodu HTTP 500 na stronie, zachęcamy do zapoznania
Mirki, gdzie najtaniej można kupić certyfikat SSL wildcard możliwy do zainstalowania na nazwa.pl?


@Kriter: Najtaniej to ZeroSSL bo 90 dniowy wildcard jest bezpłatny. Niestety przez stronę nie wygenerujesz darmowego wildcard prostymi kliknięciami. Tylko zwykły a wildcard jest w bardzo drogich pakietach ale pytanie czy dasz sobie radę z ACME - https://zerossl.com/documentation/acme/ - na Windows masz np. takie narzędzie: https://www.win-acme.com - tym sposobem zrobisz bezpłatnie.
@Kriter: To nie jest żaden oficjalny system. Kliknięcie w portalu downdetector.pl, którego screeny przedstawiasz, może zrobić każdy, nie będąc klientem nazwa.pl. Obsługujemy miliony kont e-mail, a nie 5 czy 10. Skontaktuj się z nami przez PW, podaj identyfikator ze swojego Panelu Klienta, który u nas posiadasz. Jak wcześniej napisaliśmy, niestety anonimowe konto na wykopie, które posiadasz, nie pozwala nam na żadną weryfikację tego, co piszesz.
@nazwapl_tk: człowieku, przed chwilą miałem awarię w całej firmie poczty, ok? Downdetector to jedyna możliwość potwierdzenia, czy to tylko u mnie, czy nie. Sami macie w pompie informowanie ludzi, że właśnie zrobił się fuckup, więc się nie dziw, że człowiek sięga po zewnętrzne narzędzia.

A ta żałosna próba wyłudzenia moich danych jest też zajebista. Spokojnie, znam numer do waszej infolinii na pamięć a gadkę o tym, że nie odnotowaliście żadnych awarii
@Kriter: Jeżeli jesteś naszym klientem, na pewno wiesz, że nie wyłudzamy od Ciebie żadnych danych, bo te dane musiałeś sam podać podczas składania zamówienia na usługę. Na wykresie, który wysyłasz widać kilka kliknięć, które nie wiadomo kto wykonuje. Jak napisaliśmy, nie świadczymy usługi dla 5 czy 10 osób, nawet nie dla 200 czy 1000. Obsługujemy miliony kont mailowych. Natomiast, jeżeli faktycznie chciałbyś porozmawiać o ewentualnych problemach, jakie napotykasz w korzystaniu ze
@Kriter: Chętnie odniesiemy się do konkretu, o ile będziemy wiedzieli, czy i jaką usługę u nas posiadasz. Z tego względu już kilka dni temu prosiliśmy Cię o podanie danych identyfikacyjnych w naszym systemie. Niestety, twierdząc że próbujemy wyłudzić od Twoje dane, do teraz ich do nas nie przesłałeś.