Wpis z mikrobloga

@albo_wutka_albo_buk: wszystko a szczególnie ilość wymiany oleju . U mnie klient kupił auta po leasingu 58 kkm przebiegu i przyjechał olej wymienić . Dotej pory jedna zmiana oleju , a auto rocznik 2k19 ....
To , że lisingobiorca zdaje auta , a lisingodawca na koniec lieasingubgobza to rozlicza z każdej wgniotki do naprawy to nie powiedziane, że tak jest ...
@cacum3: @t4ko: @vargemp

No historia wiadomo. Właśnie zastanawiam się co z mechanikiem czy warto wziąć kogoś ogarniętego na jazdę próbną, bo ja nie czaje na tyle żeby coś wychwycić jak będzie nietak w czasie jazdy.

Czy to na wyrost i nikt tak nie robi?

Nie zdecydowałem jeszcze odnośnie marki ani modelu, narazie śledzę oferty.

Dzięki za odpowiedzi.
@albo_wutka_albo_buk: wszystko a szczególnie ilość wymiany oleju . U mnie klient kupił auta po leasingu 58 kkm przebiegu i przyjechał olej wymienić . Dotej pory jedna zmiana oleju , a auto rocznik 2k19 ....

To , że lisingobiorca zdaje auta , a lisingodawca na koniec lieasingubgobza to rozlicza z każdej wgniotki do naprawy to nie powiedziane, że tak jest ...

@trzaichlac69: Czyli wszystko w normie- 2019 produkcja, odebrany przez leasing/
@albo_wutka_albo_buk: czesto mają w dupie gwarancje i sami przedłużają wymiany oleju, olewają wymianę oleju w DSG bo ewentualna awaria i tak wyjdzie jak auto nie będzie już w ich posiadaniu. Znam historie jak auta nie jeździły do ASO bo wykalkulowali że taniej im robić naprawy nawet te co by wpadały pod gwarancje poza ASO. Olej co 30-40kkm