Wpis z mikrobloga

jak to wyglada z pisaniem pracy jesli skonczylam studia w tamtym roku, wszystko zaliczone i teraz chce tylko napisac te wypociny i sie obronic? musze sie dogadac z dziekanatem odnosnie promotora, czy z samym promotorem, czy na tym etapie to juz musze sobie radzic sama? zanim zaczniecie mi pisac, ze mam sie z nimi kontaktowac to xDDD juz pisalam do nich, ale zlano mnie cieplym moczem ( ͡° ͜ʖ ͡°) wiec nie wiem kogo cisnac teraz, dziekanat czy promotora czy w ogole nie ma sensu cisnac kogokolwiek? #studbaza #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 7
@Grzibb: a nie #!$%@? cię? Za moich czasów to jednak trzeba było być studentem żeby pisać pracę. No i powinieneś dzwonić do dziekanatu gdzie siedzą miłe panie i one powinny wyjaśnić ci sytuacje
@Arogancky: no nie jestem juz studentem, przed obrona bede musiala przyniesc podanie o przywrocenie na studia na ten jeden dzien i sie obronic xD a mi chodzi o sama prace i promotora, fajnie by bylo jakby mi pomogl z pisaniem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Ty byś chciała żeby ci promotor pomagał pisać pracę podczas gdy nie jesteś juz studentem xDDD


@mlodyernest: otoz slyszalam o takich przypadkach nie raz, wiec zakladam w takim razie ze to kwestia dogadania sie z promotorem xD
@Grzibb: nie słyszałem o takich cudach. Doktorzy na uczelni muszą rocznie prowadzić x prac dyplomowych i to się zapisuje w systemie. Jak się wybiera temat to on jest wpisywany do systemu, zeby zmienić temat trzeba wysyłać pisma do dziekanatu, nie można tak sobie zmienić. Ciężko mi sobie wyobrażić zeby jakiś doktor pomagał pisać prace dyplomową osobie która nie jest studentem, nie jest wpisana w system prac dyplomowych i prawdopodobieństwo tego że
Ciężko mi sobie wyobrażić zeby jakiś doktor pomagał pisać prace dyplomową osobie która nie jest studentem


@mlodyernest: no to witamy na polskich uniwersytetach xDDD

nie jest wpisana w system prac dyplomowych