Wpis z mikrobloga

Czy porządny trening fbw dwa razy w tygodniu wystarczy, aby efektywnie budować mięśnie przy trzymaniu odpowiedniej diety?

Dodam, że jestem początkujący. Nie mam kiedy robić więcej treningów, bo studiuje dziennie a w dni wolne od studiów pracuje po 12 godzin.

#silownia #mikrokoksy
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@CallOnMe: Jak jesteś początkujący to każdy sensowny wysiłek mięśniowy będzie stymulował progres. Tylko przygotuj się na to, że po etapie newbie gainsow szybko pojawi się stagnacja.
  • Odpowiedz
@CallOnMe: Czy wystarczy czy nie to zależy od wielu czynników. Od genów, od wiedzy, od metodyki itd. Są ludzie którzy przez brak czasu zaczynali trenować dwa razy w tygodniu i ku ich zdziwieniu osiągali lepsze rezultaty, a są ludzie dla których to absolutnie za mało. Natomiast w każdym przypadku zawsze to więcej niż nic. Dwa razy w tygodniu FBW oparte o podstawowe zajebiste ćwiczenia (ciągi, wyciskanie, przysiad, podciąganie) może okazać
  • Odpowiedz
@Dr_Killjoy: no tak, jak już jesteś wkręcony na maxa, to możesz wstawać o 4 rano, aby zrobić trening przed szkołą/pracą, ale na początek wystarczą te dwa treningi w tygodniu, aby załapać trochę regularności i rutyny treningowej...
  • Odpowiedz
@CallOnMe: Kiedyś koksy raz w tygodniu robili daną partię i rośli, a teraz nawymyślali jakieś fbw 3x w tygodniu. Ciekawe kiedy mają się mięśnie regenerować jak są non stop przeciążone.
  • Odpowiedz
Na dobrze zrobiony fbw trzeba bardzo dobrej kondycji. Jeśli dasz radę zrobić go porządnie to oczywiście będą efekty.
  • Odpowiedz
@Hfishman1: nikt nie mówi o zajeżdżaniu się. Nie znam dokładnej sytuacji OPa, ale jak sam powinieneś zauważyć, to ja na początku zalecam mu dwa treningi w tygodniu. Poza tym im bardziej jesteś wyteenowany, tym łatwiej znosisz obciążenia treningowe i trochę mniejszą ilość snu, niż potrzebną. Do tego wszystko jest kwestią organizacji i odpowiednich środków ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz