Wpis z mikrobloga

Tworzenie moda dość mocno zweryfikowało moje moce przerobowe. Z "w kilka miesięcy będzie gotowe" przeszedłem w tryb "będzie gotowe jak będzie gotowe". W tym momencie jestem na etapie badania co jeszcze można wycisnąć z silnika #gzdoom,

Poza ciekawą rozgrywką chcę zrobić bardzo dobrą grafikę. Jara mnie przekraczanie ograniczeń silnika gry sprzed nieomal 30 lat.

Jak widzicie takie efekty w doom?

#endlessdoom #doom #staregry #gamedev
dqdq1 - Tworzenie moda dość mocno zweryfikowało moje moce przerobowe. Z "w kilka mies...

źródło: comment_1643902549JpSW6WugdcKzX4YOVnsCz7.jpg

Pobierz
  • 14
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@dqdq1: wiesz co, jeśli chcesz się bawić oświetleniem w taki sposób, to polecam zainteresować się portem o nazwie "k8vavoom". Jest on dużo mniej popularny, ale wspiera parę świetlnych wodotrysków które mogą ci się spodobać.
@ZenoChame: dzięki! chcę zbadac kilak rzeczy jak wypalanie (burn) cieni jak w quake i unreal. gzdoom jest jednak najpopoularniejszy- chciałbym żeby ktoś w to zagrał.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dqdq1: w takim razie możesz też obczaić port o nazwie 'qzdoom'. Wspiera on dokładnie te same mody co gzdoom, ale możliwe jest ustawienie go w taki sposób, żeby na mapy był nałożony efekt ambient occlusion. Może ci się przydać jako port z którego screenshoty będą wyglądały jeszcze lepiej