Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Klucz_nik: Ja odkąd mam internet w orange to codziennie w godzinach 19.00-1.00 mam takie spadki prędkości i pingi, że nie da się normalnie korzystać z internetu. W umowie mam napisane, że prędkość do której może spaść to max. 200mb/s. Nigdy tak złego internetu jeszcze nie widziałem i nie spotkałem się z takimi problemami.
  • Odpowiedz
@Enso_

Mam to samo od tamtego roku.
Internet na firmę, więc nawet szybko podejmują działania, ale mimo wymiany wszystkiego nadal mnie w-----a, bo często ucieka ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ZmiksowanaFretka: Nie ważne jaki sprzęt, czy komputer na windowsie z i7 i rtx2070, czy macbook na m1 czy iphone 13, czy nawet linux, zarówno na wifi jak i na kablu cat.7, sytuacja jest taka sama.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ZmiksowanaFretka: Tego to nie wiem. Blok z wielkiej płyty 4 piętrowy. Do routera podpięty jest kabel optyczny. Natomiast jak mieszkałem w Warszawie, miałem internet z upc na kablu coax i nigdy nie miałem takich czy podobnych problemów.
  • Odpowiedz
@TypowyHans: Zgłaszałem nie raz, podobno naprawiali coś a rezultatów ciągle i ciągle nie widać, dlatego też kończą mi się pomysły co z tym dalej robić.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Desseres: Robiłem już to, tylko tam jest napisane, że to musi być kilka testów w odstepie co 30 min. Przez 2 doby. Chyba musze sobie cały dzień zarezerwować na to.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Enso_: też mam takie problemy, od kilku miesięcy spada prędkość połączenia mimo światłowodu.
Po wifi to już w ogóle g---o, z reguły szybciej się ładują strony na LTE xD
Też Toruń, więc może lokalne to
  • Odpowiedz