Wpis z mikrobloga

@NH35: Zdjęcie routera jest powyżej. Wszystko się świeci i właśnie z niego piszę. W dzień internet hula aż miło, przychodzi godz. 19.00,20.00 i prędkość spada do 20-30mb/s.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Enso_: Jako serwisant m. in. Orange mogę jedynie zasugerować tak jak koledzy wyżej wykonanie kliku pomiarów przepustowości łącza dedykowaną aplikacją Pro speed. Problem najpewniej leży po stronie OLT gdzie przepustowość 2,5 Gbit jest dzielona na 64 klientów.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@NH35: Robiłem, wyniki wszędzie takie same. Jeżeli problem leży po stronie OLT, da się coś z tym zrobić aby problemy ustały?
  • Odpowiedz
@Enso_: Toruń, a coś na mieście się dzieje? Bo ja w tygodniu też nie miałem żadnych spadków więc może coś u ciebie w światłowodzie?
  • Odpowiedz
@Enso_: Odkopuje, bo nieczęsto tag przeglądam. U mnie na gigowym światłowodzie pomogła zmiana protokołu na ipv6. Ustawiasz to w logowaniu na routerze dopisując do loginu /ipv6 . Wcześniej mimo zmian koło 8 rano funbox się restartował i wracał do ipv4 (login bez dopisku). Popisałem chwilę z supportem, porobiłem testy, opisałem co i jak (taka sama sytuacja jak u Ciebie) i coś to pomogło bo mi przestali restartować modem ;)
Sprawdź, może
  • Odpowiedz
@ZmiksowanaFretka: Nie ważne jaki sprzęt, czy komputer na windowsie z i7 i rtx2070, czy macbook na m1 czy iphone 13, czy nawet linux, zarówno na wifi jak i na kablu cat.7, sytuacja jest taka sama.


@Enso_: dziwne, jeżeli po kablu (jak pisałeś) też tak jest.
Pozostaje robic testy certyfikowane (to jest realnie jedyny formalnie uznawany wynik, poza jakimiś pomiarami technika - reszta to dobra wola Orange) i na ich podstawie
  • Odpowiedz