Wpis z mikrobloga

Mieli płacić dwa razy więcej za paliwo x lat żeby potem ktoś go sprzedać 2k drożej? Przecież to normalny stary dupowóz popularnej marki.


@F1A2Z3A4: ten silnik "uwielbia" lpg. A L2 jest fabrycznie do niego dostosowana: kontrolka w liczniku, miejsce na wlew pod klapką, aż pod nadlewki fabryczne w silniku. LPG dla tego silnika do naprawdę nie jest nic specjalnego, wystarczy poszukać ogłoszeń sprzedaży, przebiegi ponad 500kkm to nic nadzwyczajnego.
Tutaj jednak
@francuskie: w Lagunie 3 też montowany i obecnie bardzo poszukiwany. Pomimo nastu lat wersja GT potrafi kosztować 30 tys. zł.

każdy fajny wóz z dość mocnym silnikiem benzynowym tolerującym lpg jest totalnie zajechany i dobity technicznie przez oszczędnych matołów, których potem nie było stać na dobry serwis auta.


@Iskaryota: dlatego takich aut trzeba szukać za granicą. Nie daje to gwarancji że auto nie jeździło 30 tys km na jednym oleju,