Wpis z mikrobloga

#zadbano #kurier #dts #mediamarkt

Jeśli zamawiacie coś z MediaMarkt, to przestrzegam przed Zadbano. Przed MediaMarkt niebawem prawdopodobnie też.

Nie chcę za mocno wchodzić w szczegóły. Zamówiliśmy TV 75" z wniesieniem i montażem. Cały dzień siedzenia w domu, wpadają w końcu kolesie przed 20:00. A musieli zrobić nawierty udarówką. Zaczęli wiercić o 20:30, sąsiad wbił wku*ony, nie dziwię się, ale co zrobić - tak przyszli, muszą to zrobić. Żeby się nie rozpisywać, pokaże Wam, jakiego maila do nich wystosowałem (i do MM) jako reklamację. Mail poszedł do nich 15.12.2021, mamy 20.01.2022, nadal zero odpowiedzi.

---

"niniejszym zgłaszam reklamację oraz żądam rekompensaty za nienależycie wykonaną próbę wykonania usługi (mimo zmiany statusu w systemie, usługa nie została wykonana).

Zamówiłem telewizor z usługą wniesienia i montażu ramienia. Usługa została zaplanowana na 13.12.2021. Monterzy pojawili się około 19:40 i przystąpili do prac. Koło 20:30 zaczęli wiercić dziury w żelbetowej ścianie, stopili jedno wiertło widiowe, użyczyłem więc im swojego wiertła. Chyba nie zrozumieli, że wiertłem widiowym należy wiercić w trybie udarowym, więc mieli spory problem z wykonaniem prac. Koniec końców, z powodu pretensji sąsiadów i nieodpowiedniej głębokości i szerokości nawiertów, zaniechali prac o tak późnej porze. Okazało się, że użyczone wiertło zdążyło się stępić. Stwierdzili, że na kartę wpisują "usługa niewykonana", co poświadczyłem podpisem. Mieli pojawić się kolejnego dnia, lub maksymalnie za dwa dni, aby usługę dokończyć.

I nie byłoby z tym żadnego problemu.

Problem nastąpił, kiedy do dziś
[to było 2 dni później]**, do 20:30 się nie pojawili. Usługa w systemie widnieje jako zakończona. Telewizor i usługa były zamawiane przez Media Markt, który wysłał do państwa już dwa monity o kontakt. Bezskutecznie. Ale to nie byłoby najgorsze...

Otóż monterzy zrobili krzywe nawierty. Dziury nie pokrywają się z prześwitami w stelażu, przynajmniej dwie z nich są zupełnie nie do "odratowania". Jestem zmuszony te dziury teraz załatać betonem i dowiercić dziury w odpowiednich miejscach. Patrząc na osadzenie (niepoprawne) kołków, mogę stwierdzić, że monterzy chcieli chyba nawiercić dziury ponownie, w odpowiednich miejscach. Dlatego w tych "nieprawidłowych" nie ma osadzonych kołków.

Dodam, że jest to standardowy uchwyt to TV, żaden wymyślny, a monterzy działali z instrukcją, którą im przekazałem. Nie powiedzieli mi też o nieprawidłowych nawiertach (jestem ciekaw, czy bym się o nich kiedykolwiek dowiedział). Stwierdzili wyłącznie, że nawierty są za płytkie i muszą je pogłębić.

Niniejszym składam reklamację na usługę i żądam rekompensaty za czas, który będę musiał spędzić przy własnoręcznym zacementowaniu dziur, wyszlifowaniu ich, zamalowaniu farbą (mieszkanie jest po remoncie i malowaniu ścian), wykonaniu nawiertów i montażu uchwytu samodzielnie.

Dodam również, że telewizor nie został nawet włączony czy skalibrowany. Usługa zakończyła się na wniesieniu i próbie zamontowania stelaża.

Załączam zdjęcia oraz filmik ukazujący, jak usługę chcieli zrobić monterzy. Dodam, że uchwyt posiada regulację na kołkach w poziomie, co uniemożliwia ""odratowanie" nawiertów wykonanych nierówno w poziomie."

Na koniec dodam, że w końcu - po 4 dniach - Zadbano po prostu, nagle, wbiło nowy termin do systemu i dostałem SMS-a, że mam czekać na chacie 8:00-20:00. Odmówiłem przed infolinię MediaMarkt, że mam już ich gdzieś i sam powiesiłem ramię wraz z żoną. Zajęło nam to może 20 minut, żadnego problemu, a kolesie męczyli się chyba z godzinę, mając do dyspozycji poziomicę. Ja nie miałem nawet porządnej poziomicy, tylko w telefonie, a ramię jest zawieszone idealnie. Nie wiem, czy biorą ludzi z łapanki pod sklepem, ale poziom nieogarnięcia tej firmy i ludzi, których zatrudniają, jest niesamowity. Kolesie pytali mnie, co to za ściana, że tak trudno idzie i potrafili ZESZLIFOWAĆ wiodiowe wiertła, bo chyba nie odpalili nawet udaru. Nie umieli wiercić w żelbecie.

Do dzisiaj zero odpowiedzi na reklamację, chociaż za usługę zapłaciłem. Koleś na wyjściu od nich twierdził, że wbiją do systemu, że usługa nie zostałą zrealizowana i nawet jutro przyjedzie i zawiesi ramię. Jakie było moje zdziwienie, gdy usługa była w systemie jako wykonana.

Unikajcie tej gównofirmy jak tylko możecie!
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Prox: Powiem tak. Jaka płaca taka praca. Wejdz na gowork i poczytaj co sami pracownicy o nich piszą. Ja już się nauczyłem, że w tym kraju jak nie przypucujesz sie do kogoś lub sam tego nie zrobisz to g---o z tego będziesz miał. Jest to smutne ale tak tutaj jest.
  • Odpowiedz
#mediamarkt ma to w dupie również. Jedno ponaglenie (samych siebie xD), drugie via Messenger i info, że ponaglili Zadbano, które w ogóle nie odpowiada na reklamację. I Że MM ma to gdzieś, to nie oni, tylko Zadbano i mam do nich pisać. Zamawiam usługę w MM, wykonuje podwykonawca, a MM na to gdzieś. Nigdy więcej NICZEGO z MediaMarkt. Ani Agata Meble z dostawą przez #zadbano.
  • Odpowiedz