Wpis z mikrobloga

@alteron: zajebiście, szczególnie że problem emisji z aut w Krakowie jest znikomy

Zanieczyszczenie powietrza ma zupełnie inne źródła niż Corsa z 2005 roku
  • Odpowiedz
  • 3
@gomjeden trochę gorzej w przypadku diesla (euro 6 jest od 2015) ale nie oszukujmy - zarówno średni wiek samochodów w Polsce, jak i stan powietrza optymizmem nie napawa i żeby coś zmienić potrzeba niepopularnych decyzji. I etap jest jak najbardziej rozsądny - to jest ścisłe centrum (wewnętrz alei trzech wieszczów). Z drugim trochę ich poniosło bo chyba obejmuje też tereny przemysłowe i nowe firmy będą wolały się lokalizować tam, gdzie nie
  • Odpowiedz
@alteron: ciekawe czy wprowadzą takie rozwiązanie jak było na Kazimierzu, czyli stare złomy zarejestrowane w obrębie strefy nagle stawały się ekologicznymi autami na równi z elektrykami. Co dość czytelnie dało do zrozumienia, że tu wcale nie chodzi o ekologię.
  • Odpowiedz
@powaznyczlowiek: najpierw wybrane obszary, a nie zdążę 2 razy mrugnąć i ten chory koncept będzie w całym mieście. Mam nadzieje że to pozostanie tylko konceptem.

Jak chcą dbać o jakość powietrza to niech zajmą się ościennymi gminami...
  • Odpowiedz
stan powietrza optymizmem nie napawa


@Pieron: Znowu powtarzasz te same bzdury co inni. Jak byl lockdown, a pojazdow na drodze byla znikoma ilosc, stan powietrza tez byl zly ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
  • 9
Przecież to nic nie zmieni po za tym że chcą wyciągnąc ekstra kasa od ludzi = nowy podatek od wieku samochodu , masz starsze płac , kolejne j-----e ludzi pod płaszczykiem pseudo ekologii
  • Odpowiedz
@alteron: ciekawe czy wprowadzą takie rozwiązanie jak było na Kazimierzu


@goferek: według tego co pisali w gazecie, to aktualnie nie ma takich planow, ma byc okres przejsciowy a potem kupia ci 2-letnia karte na mpk ;)
  • Odpowiedz