Wpis z mikrobloga

Myśleliście że Marcin Najman to jedyny ekspert TVP kolegujący się z gangusem Słowikiem? Zapomnieliście chyba kochani że jest jeszcze sztandarowy ekspert PiSu czyli Jarek Jakimowicz, znany z planów nabycia nieletniej Tajki czy tam Wietnamki i innych drobnych występków, naczelny obrońca kościoła, życia poczętego i Polski jako takiej (przed Donaldem Tuskiem i innymi groźnymi ludźmi).

#bekazpisu #bekazprawakow #neuropa
Kozajsza - Myśleliście że Marcin Najman to jedyny ekspert TVP kolegujący się z gangus...
  • 29
  • Odpowiedz
@Kozajsza: Ciekawi mnie czy ten proces robienia Poważnych Politycznych Komentatorów z trzecioligowych "celebrytów" którym data przydatności do spożycia upłynęła dwie dekady temu to oryginalny wynalazek naszych Ludzkich Panów z PiS, czy też typowa zagrywka reżimów spod znaku "nieliberalnej demokracji" - a nie znam się na świecie węgierskiej, rosyjskiej czy tureckiej popkultury na tyle, by to ustalić.
  • Odpowiedz
@mnik1: Ja myślę że mechanizm jest prosty, mianowicie tak jak w ministerstwach ciężko było o ekspertów bo nie chcieli robić tego co im kazano, tak w mediach ciężko o celebrytów którzy by chcieli. Trzeba więc znaleźć takiego który ma jakieś tam doświadczenie medialne, a jednocześnie jest na tyle zdesperowany/głupi że powie każdą bzdurę gdyż alternatywą jest dla niego praca na magazynie w Zawierciu i bycie maskotką hali o ksywce "gwiazdor".
  • Odpowiedz
oryginalny wynalazek naszych Ludzkich Panów z PiS, czy też typowa zagrywka reżimów

@mnik1: w Rosji czy na Białorusi to grubiej lecą, bo sobie importują gwiazdy - Stevena Seagala choćby - i przywódcy kręcą z nimi filmy jakie te kraje nie są wspaniałe. Korea Północna jakichś koszykarzy z NBA sprowadzała. Więc pisowcy muszą się jeszcze wiele nauczyć o robieniu propagandy.
StatekKosmicznyZiemniaki - > oryginalny wynalazek naszych Ludzkich Panów z PiS, czy t...

źródło: comment_1641891951nvxBwz5ATHa4odNyFtq0jd.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz