Aktywne Wpisy
![jabol6000](https://wykop.pl/cdn/c3397992/jabol6000_yDFiXud0hh,q60.jpg)
jabol6000 +413
![jabol6000 - #heheszki](https://wykop.pl/cdn/c3201142/7c488f53faa530bcd89a4e135b9a010aab2d549cafb87141243cdf86b9b17394,w150.jpg)
źródło: 1000005407
Pobierz![magdalena-gaska](https://wykop.pl/cdn/c3397992/magdalena-gaska_NTwvw1hyob,q60.jpg)
magdalena-gaska +21
Morał?
![magdalena-gaska - Morał?](https://wykop.pl/cdn/c3201142/b49653f3eb787fec519f3c9f016544ba3ba1dce2622cb98e928cc9e4f6943a68,w150.jpg)
źródło: temp_file8441240113546922396
PobierzSkopiuj link
Skopiuj linkźródło: 1000005407
Pobierzźródło: temp_file8441240113546922396
PobierzWykop.pl
#unrealengine #grafika #konsole #komputery #matrix
dwa wydaje mi się że stworzenie takiej gry nie byłoby tanie i szybkie a raczej o to teraz chodzi
@hacerking wrzucił analizę, ale oryginał jest tutaj: https://youtu.be/WU0gvPcc3jQ
Unreal Engine 5 dzięki któremu to możliwe ma właśnie mechanizmy które drastycznie skracają czas produkcji gier, bo do tej pory trzeba było te wszystkie
Niech się
- nikt nie zrezygnuje z optymalizowania obiektów bo tak jest łatwiej je robić. Po pierwsze obiekty highpoly są strasznie upierdliwe przy teksturowaniu, a po drugie o wiele prościej wrzucić np. fakturę swetra jako normal mapę podczas teksturowania niż ją rzeźbić.
- nanite nie działa z obiektami które mają szkielet, więc