Wpis z mikrobloga

Od kilku dni mam taki problem, że gdy włączam netflixa z poziomu TV to nie znajduje mi tych samych tytułów co widzę na telefonie (korzystając z pakietu danych).
Spróbowałem odtworzyć na TV przykładowy serial którego tam nie znajduje i dostaje na telefonie owy komunikat. Nic nie grzebałem przy ustawieniach internetu i stało się to z dnia na dzień.
Czy miał ktoś taki problem?
#netflix #internet #pytanie #pytaniedoeksperta
Pobierz Psdziad - Od kilku dni mam taki problem, że gdy włączam netflixa z poziomu TV to nie ...
źródło: comment_1641585695Fy1pMotO9xDjWkzWQgou7T.jpg
  • 4
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Psdziad: Nie korzystasz przypadkiem z jakiegoś VPN na telefonie? Netflix uznał, że adres IP, pod którym jesteś widoczny w sieci, jest do tego wykorzystywany i stąd komunikat.
Spróbuj włączyć na chwilę tryb samolotowy - to rozłączy sesję transmisji danych, a gdy potem z powrotem się połączysz to powinieneś mieć inny adres IP.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Psdziad: To po stronie telefonu i/lub sieci komórkowej jest problem. Poprawiłem wcześniejszy komentarz.

Ogólnie Netflix ogranicza liczbę dostępnych filmów jeśli uzna, że adres IP jest wykorzystywany jako wyjściowy serwera VPN (kiedyś po prostu blokował wtedy dostęp do Netflixa). Czasem Netflix może tak uznać nieprawidłowo. Ze swojej strony możesz jedynie spróbować uzyskać inny adres IP, jak opisałem w poprzednim komentarzu, bo jeśli serwis tak uzna, to w żaden sposób Netflixa nie przekonasz,