Wpis z mikrobloga

Ciekawe jak tam u najtęższych umysłów rosyjskiej myśli modderskiej, czyli twórców Retardinga? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Czy zagrywają się teraz w Kroniki Myrtany i uświadamiają sobie, jaki ich mod jest gównem w porównaniu do Kronik? ( ͡º ͜ʖ͡º)

W Kronikach wszystko pykło idealnie, a w Retardingu #!$%@? w #!$%@? contentu kosztem jakości tego contentu (tak kiedyś ktoś idealnie podsumował tego moda na wykopie).

#gothic #kronikimyrtany #returning
Pobierz
źródło: comment_1641490632N7GNsa10jqoLvjgzKPJGW1.jpg
  • 11
@maciorqa: Sam zagrywam teraz Kroniki i to serio wciąga, klimatem nie odbiega od podstawki, dubbing porównywalny, momentami nawet lepszy, sporo easter eggów, wczoraj trafiłem np. na kata który jechał monolog Otisa :D
Myślałem, że będzie to niewielka produkcja, a to jest cała pieprzona gra.

Nie grałem nigdy w żadne mody, w ogóle nie modowałem gier, bo uważałem, że to zawsze słaby content, jednak Kroniki Myrtany uświadomiły mi ile mogłem przez to
@maciorqa: Nie wiem, jak twórcy oryginalnego retardinga, co oni tam obecnie robią, czy nic nie robią. Ale jeśli uważasz, że ten cały New Balans od Likera ma za dużo contentu, to pomyśl sobie, że on wciąż dodaje nowe lokacje i klasy jakiegoś druida czy innego czarnomaga xD No to jest totalny debilizm xD Jakieś zaginione braty, lasy assasynów, koszmary kruka xD no rzygać się chce i pomyśleć, że zmarnowałem na tego
@bary94pl: A skończyłeś to arcydzieło? Grałeś w wersje 1.2 czy 2.0? W ogóle ile jest wersji Retardinga i czym się różnią? xD

Bo ja słyszałem o trzech najpopularniejszych:

1.3
2.0
New Balance

Chyba, że coś #!$%@?łem xd
@maciorqa: Grałem chyba w każdą wersje, Rebalance, 2.0 i właśnie NB. Przeszedłem tylko raz na Rebalance, czyli jaki piszesz któraś z tych wersji 1.3. Na NB nie dałem rady, bo okazało się, że build 2h pod koniec w starciu ze szkieletami mającymi 10k hp jest papierowy w #!$%@? i pada na 3 strzały, a build maga ognia w starciu ze smokiem ożywieńcem nie daje rady go zabić, bo ten ma większą
@Titsuman: na pewno część mechanik jest w NB spoko, jak np.
quick loot
wolne celowanie łukiem i magią
posegregowany ekwipunek i odznaczanie nowo podniesionych przedmiotów żeby łatwiej je było znaleść,
np. w walce mieczem dwuręcznym atakujemy wszystkie postacie przed nami, a nie tylko jeden wybrany cel.
i pewnie wiele innych jak ognik czy ulepszone kowalstwo itp.
Ale niestety, ten mod jest tak rozdymany do granic, a fabuła jest tak nijaka i
quick loot

wolne celowanie łukiem i magią

posegregowany ekwipunek i odznaczanie nowo podniesionych przedmiotów żeby łatwiej je było znaleść,


@bary94pl: to wszystko można łatwo doinstalować oddzielnie poprzez uniona i połączyć to z innymi modami.
@maciorqa: ja pierwszy raz w tardinga grałem w grudniu 2017, w wersję 1.3. Czyli tą która wciąż wyglądała jak gothic 2 a nie jak #!$%@? Skyrima. I ta wersja jeszcze się jakoś kupy trzymała, bo nie było tam miliona klas #!$%@? z innych gier, pustyni uśmiechu i tym podobnych ciekawostek. Grało się w to jak w gothic 2 "plus". Oczywiście nie było idealnie, bo poziom trudności #!$%@? w kosmos (mimo że