witam kolegow z #krotkofalarstwo, czy mozecie polecic jakis kanal YT, albo inne zrodlo do nauki telegrafii? jestem kompletnie zielony i od czegos trzeba zaczac, ale odrzucaja mnie filmiki, gdzie przez polowe filmu koles gada o historii Morse'a w kontekscie nauki, czyli chcialbym od razu przejsc do sedna, bez zbednego #!$%@? :) moze byc po angielsku. mam sluch muzyczny, wiem, ze to pomaga, wiec moze to pomoze w wyborze materialu pozdrawiam i 73
@1392c309a2da8ca65641315bf7dc62f2: ja się uczyłem z apki na komórkę. Była taka jedna która pokazywała literkę i kod do wysyłania, a co któryś przykład, pokazywała ćwiczoną wcześniej literę już bez kodu do wstukania samodzielnie. No taki morsowy quiz z przykładami xD Nie ma chyba szybszego sposobu, w miesiąc nauczyłem się całego alfabetu, a odpalałem tą apke tylko jak mi się nudziło, albo siedziałem gdzieś w kolejce.
@aso824: @bazant_rolnictwa: @dm0wsk1: @Plp_: dzieki bardzo za szybkie odpowiedzi, jestem czlonkiem lokalnego klubu KF, gdzie seniorzy wspolnie ucza sie telegrafii, napewno bedzie okazja podpatrzec, popytac itp, ale do samodzielnej nauki to co powyzej powinno wystarczyc. pozdrawiam
Dzisiaj mija 20 rocznica przystąpienia Polski do UE. Unia realnie zmieniła moje życie. Nie wyobrażam sobie Polski poza UE. Zaplusuj, jesli się za mną zgadzasz.
moze byc po angielsku.
mam sluch muzyczny, wiem, ze to pomaga, wiec moze to pomoze w wyborze materialu
pozdrawiam i 73
jestem czlonkiem lokalnego klubu KF, gdzie seniorzy wspolnie ucza sie telegrafii, napewno bedzie okazja podpatrzec, popytac itp, ale do samodzielnej nauki to co powyzej powinno wystarczyc. pozdrawiam
są aplikacje, które powtarzają częściej te litery,które źle dekodujesz. Otwarty tekst też się przyda, Youtbe to nie jest najlepszy pomysł
@wiecejszatana: jakies przyklady takich apek?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.g0hyn.g0hyn_morse
https://play.google.com/store/search?q=learn%20morse&c=apps&hl=en_US≷=US