Wpis z mikrobloga

Cztery miesiące temu sąd wymierzył LOT-owi karę grzywny w wysokości 5 tys. zł za nieprzekazanie naszej skargi do sądu. Spółka złożyła zażalenie na wysokość zasądzonej grzywny, uznając że jest ona tak wysoka, bo sąd w ocenie kierował się poprzednimi podobnymi sprawami LOT-u. Tym samy spółka przypomniała, że już nie pierwszy raz lekceważy obowiązek przekazania skargi. Rok zwłoki? Cóż to takiego! Zastanawiamy się, czy LOT wszystkie inne terminy traktuje z podobną dezynwolturą - np. terminy wylotów.
Naczelny Sąd Administracyjny oddalił zażalenie LOT-u, uznając, że rok to jednak gruba przesada - naruszenie prawa było znaczące i wysokość grzywny adekwatna.

Wołam:


__
#prawo #prawodoinformacji #niebojsiepytania #ciagniemywladzezajezyk #watchdogpolska
WatchdogPolska - Cztery miesiące temu sąd wymierzył LOT-owi karę grzywny w wysokości ...

źródło: comment_1641231152SH4FKLOH1WcbKNvo8ERCrC.jpg

Pobierz
  • 53
  • Odpowiedz
@login-jest-zajety: Nie może, ale jak widać na tym przykładzie, to robi. I można powiedzieć, że to już taktyka, zignorowanie naszej skargi, nasz wniosek o wymierzenie grzywną, sąd wymierza grzywnę, LOT składa zażalenie - nawet, gdy skarga wynosi nie 5 tys., a 500 zł, sąd je oddala i tak to wygląda...
  • Odpowiedz