Aktywne Wpisy
13sierpnia +221
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
TheOneAndOnly +263
Smieszy mnie ze wykopki na kazdym kroku pisza ze NIE WOLNO placic za dziewczyne, kolacje zawsze pol na pol i bron boze sponsorowac wakacji bo jest sie wtedy cuckiem i betabankomatem XD
Moja byla zarabiala 2tys a ja w it 15, jakbym nie placil za nasze wyjazdy to bym nigdy nigdzie nie pojechal XD
Zrozumcie ze pieniadze to rzecz nabyta a dla bliskiej osoby chce sie jak najlepiej
#zwiazki
Moja byla zarabiala 2tys a ja w it 15, jakbym nie placil za nasze wyjazdy to bym nigdy nigdzie nie pojechal XD
Zrozumcie ze pieniadze to rzecz nabyta a dla bliskiej osoby chce sie jak najlepiej
#zwiazki
Czy da się stworzyć "dynamiczną" funkcje?
Mam np stworzoną funkcje def fight(warrior,goblin): i to pobiera tylko wartości z obiektów warrior i goblin, a chciałbym żeby funkcja reagowała na to, jaką klasę postaci wybierze gracz na początku i to jaki przeciwnik się wylosuje na danym etapie, bo przecież nie będę tworzył 80 tych samych funkcji ale tylko z innymi zmiennymi bo to robota głupiego i mało wydajna.
def warrior_fight(warrior,goblin):
core = 5 + (warrior.strenght * 2) + (warrior.magic * 2) + (warrior.agility * 1) - (warrior.defense * 2)
crit_chance = ri(0,1)
if crit_chance == 0:
print(goblin.health - core)
if crit_chance == 1:
core = core * 2
print(goblin.health - core)
warrior_fight(warrior,goblin)
def warriorfight(warrior,goblin)
konkretnie walczenie z goblinem a nie z dowolnym potworem? Czy te linijki będą inne jak będziesz walczył z wilkiem?
No i lepiej poczytać o https://en.wikipedia.org/wiki/Entity_component_system . Generalnie tworzenie klas do wszystkiego to słaby pomysł, bo tak źle modeluje się świat. Lepiej skupić się na tworzeniu klas pozwalających na osiągnięcie jakiegoś efektu (rysowanie na ekranie, zwracanie
Tutaj wystarczy 2 klasy: Character i Monster.
Character by miał metodę
def