Aktywne Wpisy
Urynowyurynator +101
Tez zauważyliście jak Polska się zwija? Jaką przyszłość będą miały obecnie rodzone pokolenia czy też takie, które maja teraz kilka lat?
W mojej rodzinnej gminnej mieścinie gdzie kiedyś mieszkałem zamknięto największy zakład pracy, który dawał pracę kilkuset osobom. Wszyscy na bruk. Obok w większym mieście powiatowym również niedługo zamknie się zakład, który ma potężne długi. Kilkaset osób ma bruk.
I to się dzieje w całym kraju, zakłady, korpo, wszyscy zwalniają. Źle się
W mojej rodzinnej gminnej mieścinie gdzie kiedyś mieszkałem zamknięto największy zakład pracy, który dawał pracę kilkuset osobom. Wszyscy na bruk. Obok w większym mieście powiatowym również niedługo zamknie się zakład, który ma potężne długi. Kilkaset osób ma bruk.
I to się dzieje w całym kraju, zakłady, korpo, wszyscy zwalniają. Źle się

Adkos +32
źródło: temp_file685206702467609170
Pobierz
![Kolejny przykład tego jak producenci utrudniają naprawę sprzętu AGD - [ENG]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/51cf8f734b3be5d7eb8ce95269a499f0b0ff360474efaf4f42dd361f8e42a10d,q80.jpg)



Czy da się stworzyć "dynamiczną" funkcje?
Mam np stworzoną funkcje def fight(warrior,goblin): i to pobiera tylko wartości z obiektów warrior i goblin, a chciałbym żeby funkcja reagowała na to, jaką klasę postaci wybierze gracz na początku i to jaki przeciwnik się wylosuje na danym etapie, bo przecież nie będę tworzył 80 tych samych funkcji ale tylko z innymi zmiennymi bo to robota głupiego i mało wydajna.
def warrior_fight(warrior,goblin):core = 5 + (warrior.strenght * 2) + (warrior.magic * 2) + (warrior.agility * 1) - (warrior.defense * 2)
crit_chance = ri(0,1)
if crit_chance == 0:
print(goblin.health - core)
if crit_chance == 1:
core = core * 2
print(goblin.health - core)
warrior_fight(warrior,goblin)
źródło: comment_1640794800Rbhib4XLWMgG2eelwXpnJ6.jpg
Pobierzdef warriorfight(warrior,goblin)
konkretnie walczenie z goblinem a nie z dowolnym potworem? Czy te linijki będą inne jak będziesz walczył z wilkiem?
No i lepiej poczytać o https://en.wikipedia.org/wiki/Entity_component_system . Generalnie tworzenie klas do wszystkiego to słaby pomysł, bo tak źle modeluje się świat. Lepiej skupić się na tworzeniu klas pozwalających na osiągnięcie jakiegoś efektu (rysowanie na ekranie, zwracanie
Tutaj wystarczy 2 klasy: Character i Monster.
Character by miał metodę
def