Wpis z mikrobloga

Cześć, przygotowuję się do egzaminu CSA #servicenow i zastanawiam się czy można gdzieś w internecie znalezc materiały szkoleniowe albo pełne mock exams takie jak w dziesiątkach kursów na #udemy tylko ze za frajer? Ciężko mi jest uwierzyć w to, ze nie ma nigdzie opublikowanych tych pytań, które przy niejednym kursie przekraczają liczbę 300 z rzekomo najnowszymi updateami, a nie chce wychodzić na frajera kupując coś co idzie znaleść, tylko no właśnie, gdzie? Taguje jeszcze #itil i byłbym wdzięczny za wszelakiego rodzaju sugestie :)
  • 21
@cohontes: No właśnie nie łapię tego, pełno jest treści, dziesiątki jak nie setki stron, ale wszystkie, wszyyyyystkiee z płatnym dostępem i to jeszcze często bardzo nie tanie. Ciężko mi uwierzyć w to ze nikt tego po prostu nie udostępnił.
Tez szykowałem się do CSA, te sety które sprzedają na Udemy to jest nawiązanie do rzeczy jakie są w oficjalnym poradniku podczas kursu Fundamental. To powinno wystarczyć do zdania
@Kolgarol: No z jednej strony tak, bo cóż mogliby wymyślić więcej, z drugiej strony czytasz komentarze i ludzie piszą ze te pytania pokrywają się w 90% z tymi na właściwym examie wiec ja już sam nie wiem
@submar1ner: Powiem ci tak, jak rozumiesz proces to odpowiesz na każde pytanie, bo jak nie znasz różnicy np, BR after od before No to niewiele ci dadzą te zbiory pytan. Ona maja sprawdzić wyrywkowo wiedzę a nie ze będą te same pytania. Ja kupiłem zestaw pytan i dopiero jak przerobiłem jeszcze raz książkę to zacząłem dobrze odpowiadać.
@submar1ner: chyba wszystkie consultingi robią zbiory pytań. Jeśli jestes w firmie, ktora nie ma konsultantów to na pewno masz znajomego w firmie, która ma status partnera.
@DOgi @submar1ner : a jak już zachaczylismy ten temat, to możecie mi powiedzieć czym się zajmuje różni konsultant od developera/administratora w SN, bo jak czasem dostaje oferty to różnica jest praktycznie żadna XD @DOgi widzę tez kolega po fachu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@DOgi widzę tez kolega po fachu ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Kolgarol: no witam ( ͡° ͜ʖ ͡°) Od 2015 ServiceNow w moim serduszku :D

czym się zajmuje różni konsultant od developera/administratora w SN


@Kolgarol: EH PANOWIE CORAZ WIĘCEJ AMATORÓW SIĘ PCHA DO ZABAWY HEHE MAM NADZIEJĘ, ŻE PRZEJDZIE TA NOWELIZACJA USTAWY I NAZYWAĆ STANOWISKA SERVICENOW BĘDZIE MOŻNA TYLKO Z LICENCJĄ BO SERIO
przerobiłem jeszcze raz książkę to zacząłem dobrze odpowiadać


@Kolgarol: a gdzie można znaleźć kurs fundamentals w formie książki? Przerobiłem go na platformie ale nie widzę nigdzie możliwości zrzucenia tego w jeden dokument, a było by to o wiele wygodniejsze
@okto_dro: Mi zasadniczo to firma zapłaciła , a właściwie to mieliśmy darmowe kredyty do wykorzystania na szkolenie. Kosztuje 2400 dolcow. Nie widziałem PDF tylko strona jest z książka
@Kolgarol: sory ze z takim opóźnieniem ale jakos przeoczyłem ten komentarz. No konsultant odpowiada za kontakt z klientem bezpośredni, on z nim gada i mówi co można zrobić, jak to można wdrożyć, co będzie do tego potrzebne i ogólnie musi znać się na wszystkim żeby dobrze to servicenow sprzedać, defacto może tez pełnić funkcje dewelopera/administratora, ale jego zadaniem jest przede wszystkim posłuchać tego czego klient oczekuje, przedstawić mu to co jest
@submar1ner: Spoko, dzięki za odpowiedz, ja u mnie jestem administratorem złota rączka, jak sam mówię Deus Artifex. Najgorzej to innym tłumaczyć co to SN i odpowiadać na pytania a po co, a na co , s czemu nie jak w SAP ()
@Kolgarol: heja! Tak, jejku, ale miło ze pytasz! Zdałem, egzamin byl naprawdę przystępny, większość pytań z internetu, kilka z ostatniego releasa, tbh to nie wiem po co mi ta wiedza potrzebna bo trochę useless większość rzeczy w mojej codziennej pracy ale może się to jeszcze zmieni i ze firma dała za darmo to spoko :D