Wpis z mikrobloga

@Media_Expert ciąg dalszy z tą gówniana firma, oddawany z tytułu rękojmi laptop wrócił z uszkodzoną ramka od matrycy, pracownik me to potwierdził i zażądałem wymiany towaru ponieważ była to druga przyjęta rękojmia, pani pracownica me oszust mówi że musi być ta sama usterka żeby wymieniła mi sprzęt(no pewnie hehe) usterka nie jest trudna do zdiagnozowania. Me musi ja wysłać do serwisu na analizę żeby potwierdzić czy to nie są halucynacje, chociaż pracownik dotyka, ogląda i to potwierdza. Serwis asus po dogłębnej analizie uznał iż ta usterka nie występuje, media expert który wcześniej twierdził ze serwis tą ramkę uszkodził teraz opiera się na opinii serwisu i nagle stwierdza ze serwis laptopa nie uszkodził i odrzuca rozszczenie. Teraz niezły fikolek, wysyłają go do serwisu niezależnego hahaha. Dzwonię do prawnika, wyjaśnia mi sytuację że sprawa prosta do wygrania ponieważ media expert z premedytacją nagina prawo a analizę serwisu należy uznać za niewiarygodną skoro mam potwierdzone uszkodzenie na papierze a na koniec mi się zapytał dlaczego wysłali go do niezależnego serwisu skoro autoryzowany serwis odrzucił zgłoszenie, nie wiem . Dzwonię do sklepu i wyjaśniam sytuację, pani kierownik z oburzeniem w głosie mówi a ma Pan na to dowody? Odpowiadam tak, dokładny opis okoliczności w którym nastąpiło uszkodzenie z waszą pieczątką i podpisem pracownika, pani kierownik mówi że jej pracownica pisała to co jej kazałem xd Pytam się kobiety czy jak laptop wróciłby w stanie idealnym a ja bym powiedział że matryca jest pęknięta to czy jej pracownica wysłała go na rękojmię do serwisu, pani kierownik zatkało a po chwili mówi, zobaczymy co powie niezależny serwis haha. Znowu dzwonię do prawnika i opowiadam sytuację, prawnik zaczął się śmiać i mowi że jak będą dalej tak kłamać to przygotuje pismo, ale mam jeszcze chwilę poczekać bo być może będą chcieli się dogadać. Teraz kolej na serwis Asus, zakładam że tam pracownicy mają w mózg wbitego gwoździa. Po długiej korespondencji mailowej każe mi przysłać laptopa na analizę, seriously? Laptop leżał tydzień w serwisie asusa a oni potrzebują analizować uszkodzoną ramkę od matrycy? Omijajcie ten sklep szerokim łukiem i uważajcie na produkty asus, pierwsza rękojmie przyjęli, chodziło o piszczący wiatrak, jeszcze przed oddaniem na reklamacje zadzwoniłem do technika z asusa i zapytałem czy ten wentylator powinien tak działać, facet odpowiedział że nie i mam go wysłać na naprawę. Laptop wrócił podobno naprawiony a wentylator piszczał tak samo więc wysłałem go jeszcze raz, bez żadnej dokumentacji mówiącej o tym jak przebiegało badanie odrzucili rękojmię a laptop wrócił, brudny i z uszkodzona ramka od matrycy. Jeszcze raz, omiajcie @Media_Expert szeroki łukiem i produkty asus. @Media_Expert jesteście antykonsumenckim tworem a wasi pracownicy z premedytacją naginają prawo i traktują klienta jak gówno. Dalej wciskajcie starym babom ubezpieczenia, tylko do tego się nadajecie.
#mediaexpert #asus #afera #laptopy #komputery #elektronika #zalesie
  • 3
@tonysanger tam w media to ogólnie odklejeni ludzie są ale nie winiłbym zwykłych ludzi w sklepie a kierowników. Tam mają presję żeby sprzedać i jak najmniej reklamacji wcisnąć najlepiej jakbyś w ogole dokupił ubezpieczenie i #!$%@?. Takie mają podejście do klienta