Wpis z mikrobloga

@OazaSpokojuu: Podałeś błędny adres odbiorcy czy nadawcy? Jeśli nadawcy to nie ma problemu, jeśli odbiorcy - o ile podałeś prawidłowy numer telefonu to odbiorca powinien być w stanie odebrać pakę, po prostu nie otrzyma powiadomienia na e-mail - wtedy najlepiej napisz do niego na anonimowych wiadomościach że coś takiego się wydarzyło.
Wiem, że sporo ludzi nadaje bez etykiet i paczki dochodzą, ale w naszej zabawie dochodziło do sytuacji gdy paki były
@OazaSpokojuu: aaa, czyli to twój mail, no to totalnie inna sprawa. Myślałam, że chodzi ci o to, że nie nakleisz etykiety, bo jest zły mail, ewentualnie że nadałeś w aplikacji i dlatego nie masz etykiety (ta druga opcja by przeszła bez problemu). No to wygeneruj ponownie i poczekaj na przeterminowanie tamtej paczki, albo zadzwoń na infolinię i ci anulują od razu. Bo skoro to nie przez aplikację to nie nadasz bez