Ostatnio obiecałem Wam AMA ( ͡º͜ʖ͡º) Nazywam się Kuba Przygoński i jestem polskim kierowcą rajdowym. Jeśli interesuje Was ten sport, jesteście ciekawi jak wygląda on od kuchni, macie pytania - zapraszam do udziału w AMA! Będę starał się odpowiedzieć na jak najwięcej Waszych komentarzy!
@Tomasz200010: Nie kumam tego. Czy znaczek na koszulce powoduje, że ma mniej talentu? Jeśli Ty jako sportowiec dostałbyś tak obfity deal na realizację swojej pasji, to byłbyś w stanie zrezygnować ot tak? Świetnie się walczy z władzą, jak to nie Twoja dupa się pali
@kuba_przygonski: Gdzie jest granica między sportem a fanaberią? Dlaczego polski podatnik sponsoruje coś tak niedostępnego i niosącego zerową korzyść zdrowotną dla mas?
@kuba_przygonski: Dlaczego nie zrobiłeś AMA na forum tematycznym na którym wszystkich (lub znaczną większość) by interesowało cokolwiek co masz do powiedzenia ?
Idiotom cieszącym się z potencjalnej wygranej Trumpa przypominam, że Trump chce wyprowadzić USA z NATO. Więc zastanówcie się 3 razy zanim coś głupiego napiszecie znowu. #usa #trump #wybory #swiat
#!$%@? czasy że dochodzi do zamachu na prezydenta USA i pierwsze co to ludzie myślą że to USTAWKA xd troche to świadczy o głupocie ale też pokazuje jak ten oszukańczy swiat sprawia że ludzie już w nic nie wierzą #usa #trump
Zapraszam na AMA ----> https://www.wykop.pl/link/6411973/ama-jakub-przygonski-kierowca-rajdowy/
Ostatnio obiecałem Wam AMA ( ͡º ͜ʖ͡º) Nazywam się Kuba Przygoński i jestem polskim kierowcą rajdowym. Jeśli interesuje Was ten sport, jesteście ciekawi jak wygląda on od kuchni, macie pytania - zapraszam do udziału w AMA! Będę starał się odpowiedzieć na jak najwięcej Waszych komentarzy!
#polska #ama #rajdy #motoryzacja #ciekawostki #samochody
źródło: comment_1639503796BW4OjaFYZXeSa7HQ2wIc8v.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
Za dużo obowiązków z rajdami terenowymi?
źródło: comment_1639505457RW6JIzlweNaRWg18LLvnOS.jpg
PobierzŚwietnie się walczy z władzą, jak to nie Twoja dupa się pali