Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Siema, odrazu zaznacze, że post może być długi. Mam taki problem związany z miłością i odrzuceniem. Zaczęło się od tego że na studiach zakochałem się w jednej dziewczynie. Z racji że jestem brzydki, a ona ładna, nie dawałem sobie szans i jestem też nie śmiały więc żyłem tak sobie w swoim świecie marząc o wspólnej przyszłości. Przyszły na 2 roku zajęcia zdalne i zaczęły się lekcje online i też wykładowcy zaczęli dawać jakieś zadania czy prezentacje. Jestem dość dobrym uczniem i nie miałem problemu z żadnymi zadaniami itp. I właśnie wtedy zaczęła do mnie pisać ta koleżanka czy byśmy nie zrobili jakiejś prezentacji czy zadania no i ja z racji że darzę ja uczuciem to zgadzałem się i tak robiliśmy sobie te zadania itp. Z czasem moja miłość potęgowała i coraz bardziej się do niej zbliżałem, i myślałem że ona też. Duzo jej pomagałem i wspólnie robiliśmy rzeczy związane ze studiami. No i z racji mojego charakteru nie umiałem jej odmówić i nawet jeśli mówiła że nie muszę jej pomagać to ja i tak jej pomagałem, a ona mi dziękowała i nawet 2 razy kupiła czekoladę za pomoc. Ale niestety z racji mojego charakteru, poświęcając się dla niej i robieniem bez jej woli tych zadań itp. niszczylem sobie zdrowie psychiczne i powoli doszła do tego zazdrość jak np. robiła prezentacje z kimś innym to nie mogłem sobie z tym poradzić i wpadała depresja. Jeszcze miałem problem z tym, że innych traktowała lepiej ode mnie z racji mojego wyglądu, np. wysłała zadanie komuś co nic nie robił, ale też najgorsza rzecz to chyba jak staliśmy w grupie i na pożegnanie z każdym się przytuliła a mi tylko przybiła zolwika. Wkoncu po kilku miesiącach napisałem do niej o tym że coś do niej czuje no i niestety zostałem odrzucony. Nie mogłem sobie z tym poradzić, depresja się pogłębiła i przez kilka tygodni byłem wrakiem czlowieka. Jakoś pod koniec roku się pozbierałem i mieliśmy normalne relacje koleżeńskie ale ja nadal do niej czuje miłość i jakoś dotrwaliśmy do tych w