Aktywne Wpisy
zloty_wkret +373
Laska opowiada, że do 30 r.ż. mieszkała u starych, którzy ją utrzymywali, a wszystkie zaoszczędzone pieniądze oszczędzała. Dzięki tej ciężkiej pracy teraz mieszka na Złotej 44, czyli w budynku z najdroższymi apartamentami w Polsce xD
Bro, jak mama ci da 2 złote na drożdżówkę, to jej nie kupuj, tylko wrzuć te 2 zł do skarpety, a z zaoszczędzonych pieniędzy kupisz sobie apartament xDD
Ostrzegam, większego pierd*$enia dzisiaj nie usłyszycie.
#nieruchomosci #zlota44 #
Bro, jak mama ci da 2 złote na drożdżówkę, to jej nie kupuj, tylko wrzuć te 2 zł do skarpety, a z zaoszczędzonych pieniędzy kupisz sobie apartament xDD
Ostrzegam, większego pierd*$enia dzisiaj nie usłyszycie.
#nieruchomosci #zlota44 #
KingOfTheWiadro +364
#offroad #motocykle #cross #enduro
I nie crossa a enduro. I broń Boże 2t tylko 4t.
Yamahy dt- różne pojemności,
Suzuki dr - różne pojemności
Kawasaki kle 500
Honda masę sprzętu nx, transalpy, xr, xl
bez prawka A 125 moze byc tylko 4-suw, bo jest ograniczenie nie tylko pojemnosci ale i mocy do masy
O kasie tez nie było mowy w pierwszym poście. A takie 125 spokojne mozna ogarnąć na pierwsze moto, nie musi przecież kręcić manetki w opór od samego początku. No ale budżet niski to może rzeczywiscie jakieś dt125.
1. Crossy nigdy nie można było rejestrować. Nie mają homologacji.
2. Spełnia twoje kryteria enduro/hard enduro.
3.Motocykle enduro 125cm3 4t są to soft enduro które absolutnie nie nadają się do skoków nawet niskich, mają za mało mocy i są za ciężkie.
4.Tory crossowe szczególnie jak jest cieplej mają sporo piachu. 125 4t pojedziesz w piachu na 1b pod górki na 2biegu.
5. Tak naprawdę aby jeździć w terenie musisz kupić
Komentarz usunięty przez autora
@bigger: Chyba nie czytałeś o co OP-owi chodzi. On chciał 125 z homologacją na kategorię B. Do jazdy po torze.
Przy okazji Yamaha DT wychodziły w wersji 50/80/125 żadna nie nadaje się na tor motocrossowy.
Suzuki dr też na tor
@btwinnn: op chce 125 z homologacją.