Wpis z mikrobloga

Posiadacze Polestara 2 DualMotor z UK i Holandii dostaną możliwość zakupienia aktualizacji podwyższającej moc z 300kw(408hp) do 350kw(476hp). Aktualizacja ma kosztować około 1000euro i niedługo być dostępna także w innych krajach.

https://netherlandsnewslive.com/polestar-2-gets-476-hp-thanks-to-over-the-air-performance-upgrade/287167/

Z jednej strony dziwnie płacić za sam software'owy tunning, z drugiej już chyba w modelu 3 performance można było "dokupić mocy" lub aktywować funkcje fizycznie dostępne w aucie lecz wyłączone. Dla mnie to dziwne, ale trend wskazuje, że rynek EV będzie zmierzał w tę stronę.

#polestar #samochodyelektryczne
  • 5
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Stashqo: niedługo trzeba będzie płacić subskrybcje żeby soft był aktualizowany i np. Moc podtrzymana.
Nie płacisz to zasieg i Moc stracisz... albo jakieś inne ficzersy nie będą dostępne.
W TeslaAppStore będzie trzeba ściągnąć płatna apke z radiem/nawigacja. To kwestia czasu...
@Issac: Tu może być ból i niestety nawet żadni magicy nie pomogą bo skorzystasz z nielegalnego softu to tracisz gwarancję na baterię, więc 8lat trzeba będzie grzecznie czekać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Stashqo: grzecznie płacić ( )
Auta będą przerabiane jak konsole.
"Model 3 po Jailbraiku, szybkie ładowanie, autonomiczne, apka Spotify i grzanie dupy"
Z jednej strony dziwnie płacić za sam software'owy tunning,


@Stashqo: czemu dziwne? Inżyniery siedziały i dłubały w tym i testowali i dłubali aż w końcu trochę się udało więcej wyciągnąć bezpiecznie. Za tę pracę chyba mogą sobie coś policzyć, nie? Od nadwornego chip-tunera od TDIków różni się tylko tym, że mapę wgrywają zdalnie, przecież to sam software.
@abraca: Nie no, dobra mapka to kosztuje połowę tego ale sumie polestar też trochę ryzykuje bo w końcu daje gwarancje na auta i baterie a na pewno dodatkowe 50kw może może odbić się na ich żywotności. Ja tam na pewno się szarpnę o ile ubezpieczalnia nie będzie robić problemów ( ͡° ͜ʖ ͡°)