Wpis z mikrobloga

Znalazłem zagłębie raka, braku wiedzy i konfabulacji.
Nie wiem jak to jest ale pod filmikami z większą pojemnością z markowymi motocyklami nie zbiega się tylu Januszy (nie zależnie od wieku) specjalistów od silników motocykli i tuningu tychże.
Że też ludziom nie jest wstyd pisać takie rzeczy.

Oto jeden z przykładów. Gość mówi że najlepszy tuning chińskiego 125 to wsadzenie chińskiego 250 (coś w tym jest)
https://www.youtube.com/watch?v=fgyGg2mI72g

Jedna z odpowiedzi. Przy zamianie silnika 125cm3(11KM) na 223cm3 (17KM)
"Do samego filmu nie mam zastrzeżeń, choć są pewne niejasności. 150ccm doda tylko elastyczności da dole i śrowym zakresie obrotów. Vmax zostaje bez zmian. OHV telepie mocniej niż OHC. 250ccm OHC nie lubi być wysoko kręcony, bez katowania silnika przelotowa 110km/h. Vmax 130km/h. Uwagi mam do tego że nie powiedziałeś nic o hamulcach, które są za słabe dla 250ccm. To że 125 jest konstruowane na 150, tylko ze zmienioną górą pod PL przepisy, wcale nie znaczy że Rama się nie rozleci gdy dostanie serducho 2x mocniejsze. Patrząc na ogół, najbezpieczniej oraz maksymalnie można wsadzić 200ccm OHV"

"Niektórzy na tych silnikach robią po 40-50 tys. kilometrów(przy normalnej jeździe). Przypomnę, że obecnie np. takie Kawasaki ER 5 lub ER 6, nawet nie dociąga do takich przebiegów, rozlatując się przy ledwo 30 tys. Silnik tak lubianego u nas, poczciwego Suzuki Gs 500E też po przebiegu około 40-45 tys. nadaje się do remontu."

@Man_of_Gx też masz takich klientów?
#motocykle
  • 6
Przypomnę, że obecnie np. takie Kawasaki ER 5 lub ER 6, nawet nie dociąga do takich przebiegów, rozlatując się przy ledwo 30 tys. Silnik tak lubianego u nas, poczciwego Suzuki Gs 500E też po przebiegu około 40-45 tys. nadaje się do remontu."


@mpetrumnigrum: Oh...a ja za parę paździ, jeszcze przed zrobieniem prawka, kupiłem GS-a mającego na blacie 105 tys...mil xD. Później miałem ER-5 z 80 tys przebiegu. Dobrze, że nie czytały