Aktywne Wpisy

Tzw "najseksowniejsza piłkarka świata" - 17 mln obserwujących na insta.
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
źródło: Gv9zPbxWMAAM_PA
PobierzUwaga frajerzy mam ważny komunikat!
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
źródło: IMG_1214
Pobierz

Co robią te ukośniki w tym kodzie? - https://www.tensorflow.org/tutorials/quickstart/beginner#load_a_dataset
x_trainix_testtouint8 NumPy array- https://www.tensorflow.org/api_docs/python/tf/keras/datasets/mnist/load_data#returns.Widzę tylko, że dopisują się zera do liczb i że tablica jakby się spłaszcza(?) ale nie wiem.
To jest przeciążony operator dzielenia, czy co?
źródło: comment_1635846885LToVYSNMYh4ZG1GfU4KP2U.jpg
Pobierzprint(x_train)zwaraca:[[[0 0 0 ... 0 0 0][0 0 0 ...
x_train / 255.0zwrca:```
[[0. 0. 0. 0. 0. 0.
0. 0. 0. 0. 0. 0.
0. 0. 0. 0. 0. 0.
0. 0. 0. 0.
@ProfesorBigos: Czyli takie mapowanie, tak podejrzewałem.