Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy w firmach IT, w których pracujecie, też jest tak, że szacowaniem czasu wykonania zadania zajmuje się cały zespół, a nie ta osoba, która będzie robiła zadanie i liczy się wyłącznie zdanie większości?

Na przykład ja twierdzę, że coś zajmie mi tydzień, bo potrzebna jest dobra znajomość Magento (jestem programistą PHP/Laravel, nie Magento, tylko od czasu do czasu coś w np. Magento trzeba zrobić), reszta zespołu że dzień bo w przeciwieństwie do mnie już zna Magento, kierownik ustawia na liście zadań czas 1 dzień i jako że inni są zajęci czym innym każe mi to robić, a nie im, po czym ma pretensje, że zajęło np. 4 dni, a nie 1, czyli prawie zgodnie z moim oszacowaniem, niezgodnie z "naszym", na które nigdy się nie zgadzałem.

Sposób planowania w waszych firmach w ogóle uwzględnia to, że czas potrzebny na wykonanie zadania nie zależy tylko od specyfikacji zadania, ale też od tego, kto będzie je robił?

Jak powinienem postępować w takich sytuacjach?

#programowanie #pracait #praca

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #617ffeaf72794c000ad5ece9
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt
  • 13
@AnonimoweMirkoWyznania: konsensus większości jest wiążący. Dlatego pierw się głosuje ile czasu potrzeba a później dwie skrajne argumentują. Później znów się głosuje i znów. Jak nie ma konsensusu po powiedzmy 3 ruchach to usredniamy i pierwsza wartość z ciągu fib większą od sredniej