Aktywne Wpisy
xyperxyper +73
Pokolenie Z a rekrutacja: jak ma być dobrze?
Od jakiegoś czasu mam coraz większy problem z zatrudnieniem inżynierów z pokolenia Z firmie. Zaczyna się od tego, że osoby te wysyłają CV, po czym... znikają. Nie kontynuują kontaktu, nie interesują się szczegółami pracy, wynagrodzeniem, ani wymaganiami.
Zdarza się też, że kiedy w końcu zapraszam kandydata na rozmowę, nagle pojawiają się prośby o telekonferencję, bo przyjechanie na spotkanie staje się "problemem". Zastanawiam się, gdzie podziała się odpowiedzialność i szacunek do człowieka, mój czas też kosztuje. Czy naprawdę tak trudno poświęcić czas na spotkanie w firmie gdzie potencjalnie będzie ktoś spędzać 30% swojego życia? Pomijam fakt, że ktoś 5l temu skończył liceum, nie ma żadnego kursu, szkoły, szkolenia itp. zmienia pracę co 3 miesiące, nie ma doświadczenia, a aplikuje do pracy z zakresem zarobków jak na Dyrektora...
Mam
Od jakiegoś czasu mam coraz większy problem z zatrudnieniem inżynierów z pokolenia Z firmie. Zaczyna się od tego, że osoby te wysyłają CV, po czym... znikają. Nie kontynuują kontaktu, nie interesują się szczegółami pracy, wynagrodzeniem, ani wymaganiami.
Zdarza się też, że kiedy w końcu zapraszam kandydata na rozmowę, nagle pojawiają się prośby o telekonferencję, bo przyjechanie na spotkanie staje się "problemem". Zastanawiam się, gdzie podziała się odpowiedzialność i szacunek do człowieka, mój czas też kosztuje. Czy naprawdę tak trudno poświęcić czas na spotkanie w firmie gdzie potencjalnie będzie ktoś spędzać 30% swojego życia? Pomijam fakt, że ktoś 5l temu skończył liceum, nie ma żadnego kursu, szkoły, szkolenia itp. zmienia pracę co 3 miesiące, nie ma doświadczenia, a aplikuje do pracy z zakresem zarobków jak na Dyrektora...
Mam
Konkretnyknur +92
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
W związku z tym rozglądam się za autem do ~30k spełniającym poniższe kryteria:
1. Kombi, większy Hatchback lub Crossover/SUV
2. Dobra jednostka pod LPG lub niezawodny diesel
3. Względna dynamika, max takie 9.5 sec przy 0-100
+ Fajnie jakby przy tym znalazło się coś z dobrym, bezawaryjnym automatem. Może być ciężko, więc dodaję jako opcje.
Na ten moment wytypowałem orientacyjnie takie pozycje
1. Audi A4 B7 1.8T (+LPG) - nie wiem jednak czy jednostka nie jest osławiona nad wyraz. Wysokie zużycie paliwa, pobór oleju to jednak jego synonimy :( Do tego ceny 1.8 które szaleją jakby były tam w środku jakieś pozłacane tłoki.
2. Opel Insignia 1.4T (+LPG) - chyba jedyny silnik nadający się względnie pod LPG, niestety chyba za słaby
3. Mercedes W204 C220 CDI - ponoć udany diesel, ale jednak mam obawy przed kosztami takiej wiekowej klasy premium.
Z góry dzięki za pomoc! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #samochody #pytaniedoeksperta #kiciochpyta #cokupic #pomocy #audi #mercedes #opel #lpg
@cebula12klocuch13: Jak w każdym innym 15 letnim aucie w którym nikt nigdy nie zmienił oleju. Loteria.
Niezawodność była kontynuowana w tym modelu, kojarzysz czy warto skłonić się ku konkretnemu silnikowi zanim zacznę swój research?
Jak już w204 to szedł bym w 1.8 kompressor
A prócz podanych opcji, ze swojej strony przychodzi Ci do głowy coś godnego uwagi?
A utrata wartości nie dotyczy tego modelu w tej wersji silnikowej :) Laguna 3 w 2.0t w automacie jest mega poszukiwana i trzyba cene niesamowicie.
Merca mam w uboższej wersji niż Volvo więc ciężko porównywać. Merc jest benzyną więc spoko do miasta. Jest wielkości obecnych kompaktów. Jego największą zaletą jest niesamowita zwrotność. Przy 140 też jest spoko wyciszony
V70 jest krążownikiem w dieslu. Idealny na długie trasy. Przejedziesz do Chorwacji na raz i nadal masz siłę żyć. Jego najwieksza zaleta to mega ładowność. Tylna kanapa
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora