Wpis z mikrobloga

Hej, mam niedługo trzy rozmowy o pracę na stanowisku IT Support, co polecacie mi powtórzyć abym nieźle wypadł?

Wybiórcze wymagania z tych trzech ofert:

- podstawowa znajomość budowy i konfiguracji sprzętu komputerowego - tego powtarzać nie muszę, bo ogarniam
- podstawowa znajomość infrastruktury sieciowej LAN/WiFi - znam podstawy
- znajomości systemów operacyjnych - jak wyżej
- umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem

Szukałem już trochę w internecie jak może wyglądać taka rozmowa kwalifikacyjna na helpdesk, ale zawsze warto zapytać na wypoku :) wielkich wymagań w ofertach nie ma, ale podejrzewam że można też dostać pytania wykraczające poza te ich wymogi.

Dzięki z góry.

#it
#pracbaza
#pracait
#informatyka
#praca
  • 6
@edix10: będziesz mieć przedstawionych kilka case'ów problemowych typu komputer nie uruchamia się, co robisz? W sensie dostaniesz taką szczątkową informację początkową i będą Cię sprawdzać czy umiesz być wystarczająco wnikliwy aby rozwiązać problem.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@edix10: Jeśli pierwsza linia i kontakt z userem to dorzuć tematy obsługi "klienta". Poza tym pewnie jakieś pytania jak byś szukał problemów z softem i hardem, gdzie szukać wiedzy (poprzednie tikety! :) Oprócz googlowania czy wew. źródeł). Może odpisanie do nieuprzejmego usera albo jakieś priorytety zadań - jak podchodzisz.
Pewnie jakieś pytanie do czego służy i jak działa DNS, DHCP. Co to jest MMC i wymienić podstawowe funkcjonalności. Może coś o GPO, jak odświeżyć polisy i zweryfikowac czy pobierają się polityki.