Wpis z mikrobloga

@magicznyfred: oj pamiętam, co doprawdy nie 20 a 19 lat temu, jak wyszła na PC. Celeron 400@500, 160MB RAMu, Riva TNT2 M64 32MB AGP ( ͡° ͜ʖ ͡°) chodziło w 800x600x32 w oszałamiających 15-25 klatkach - jak później byłem u kumpla co już miał jakiegoś Celerona 600 i GF2 to aż mi się dziwnie grało bo tak płynnie chodziło. Dzieciaki z klasy przychodziły do mnie zagrać bo
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zgrywajac_twardziela: ale tam miałeś jeszcze pomizianą krwią karoserię, więc jeszcze podmiana tekstury, pewnie się dało ale rezultat byłby pewnie w najlepszym wypadku taki sam a większa kombinacja. Chociaż w sumie nie jestem pewien czy tam nie było osobnego modelu trupa, już nie pamiętam. Z resztą, i tak nikt by na to nie zwrócił uwagi poza moderami :P
I tak jak piszesz, tam jest sporo chałupnictwa, ale to też wynikało z braku
@Odczuwam_Dysonans:

ale tam miałeś jeszcze pomizianą krwią karoserię, więc jeszcze podmiana tekstury, pewnie się dało ale rezultat byłby pewnie w najlepszym wypadku taki sam a większa kombinacja.

No w sumie racja niby ta krew była na klapie, ale i tak myślę że ukrycie części modelu i tekstury to lepsze rozwiązanie niż powielenie całego modelu xD

Chociaż w sumie nie jestem pewien czy tam nie było osobnego modelu trupa, już nie pamiętam.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Zgrywajac_twardziela: to też, ale pamiętam że właśnie niemego bohatera tak tłumaczyli, że mieli większe problemy przy developmencie więc zdecydowali na taki... Uniwersalny charakter protagonisty ( ͡° ͜ʖ ͡°) oczywiście też na pewno jest tutaj kwestia tego że robili pierwszą grę w 3D i to z takim rozmachem. Tak, pamiętam że pojazdy w różnych wersjach się dublowały, pamiętam że zmieniałem im parametry chociaż trzeba było uważać, bo można