Wpis z mikrobloga

Mam auto jeszcze na gwarancji i musze wymienić klocki i moze tarcze robić to w ASO czy gdzie indziej? Boje sie ze jak zrobie po za ASO to wygasnie gwarancja, przeglady robie terminiwo
#pytanie #motoryzacja #samochody
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AShans: Nic nie musisz w ASO robić. Dobrym zwyczajem jest robienie przeglądów, żeby się nie okazało, że na jedną śrubę inny mechanic nie spojrzał i kasują gwarancję + lepiej mieć jakis kontakt z ASO jakby mieli na gwarancji coś robić.

O takie rzeczy jak hamulce, opony, wycieraczki itd to się nawet nie pytaj
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@cwlmod Nie no przeglądy co jakiś okres musze robić. Bardziej chodzi mi o kasę bo za wymianę klocków i tarcz troche policzą, a jak zrobię po za ASO boje się że stracę gwarancję na resztę. P.S wymieniłem 40 tys temu u nich klocki i tarcze skasowali mnie na 3k z wymianą oleju i przeglądem
  • Odpowiedz
@AShans: nie musisz w aso - tak samo opony też możesz poza aso.
tu raczej chodzi o to że jak będziesz zostawiać u nich pieniądze to będą dla ciebie "mili" i nie robili problemów ze zgłoszeniem np. wyrwanym zawiasem od kierunkowskazu na gwarancji
  • Odpowiedz
@AShans: Jest dokładnie tak jak wyzej fiman opisał. Ograniczenie gwarancji moze dotyczyć tylko w ramach wpływu danej zmiany na reszte czesci. Wymienisz hamulce to co niby ma sie stac?

Jak zmienisz turbo to tracisz gwarancje na cały napęd ale np elektronika czy czy wyposazenie wnetrza dalej sa wymieniane na gwarancji
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@cwlmod
@fiman Już miałem z nimi problem jak wyciekał mi plyn chłodniczy, odkręcili caly silnik dostali się do głowicy która gdzieś wysłali do sprawdzenia. Okazało się że wszystko ok.Problem byl zupełnie gdzie indziej w układzie AGR. Na początku chcieli silnik wymieniać tylko producent im kazal jeszcze coś sprawdzic bo jak mi powiedzieli w ASO producentowi ciężko przełknąć bo silnik jest wart 40k brutto
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cwlmod

@fiman Już miałem z nimi problem jak wyciekał mi plyn chłodniczy, odkręcili caly silnik dostali się do głowicy która gdzieś wysłali do sprawdzenia. Okazało się że wszystko ok.Problem byl zupełnie gdzie indziej w układzie AGR. Na początku chcieli silnik wymieniać tylko producent im kazal jeszcze coś sprawdzic bo jak mi powiedzieli w ASO producentowi ciężko przełknąć bo silnik jest wart 40k brutto

@AShans: to jakiś VAG? Ostatnio
  • Odpowiedz