Wpis z mikrobloga

@Wazzzup: Jak z tym oddawaniem mocy? Myslalem o mocnej ośce ale mnie to zastanawia jak to na codzien wyglada. Jakie opony? Jak na mokrym? Czy na 3 biegu traci przyczepnosc? Ma to szpere? Czy przy mocnym przyspieszeniu nie masz wrazenia ze przod sie podnosi i kierownica jakby stawia mniejszy opor przez co jest wrazenie mniejszej przyczepmnosci?

@smway to w #!$%@? spokojnie xD Jakies kompleksy ( ͡° ͜ʖ ͡°
@pankalmar Ale o czym ty mowisz? Mam Megane 3 w 2.0T, prawie 230KM, dobre opony i zrywa trakcję. Jakiś czas temu robiłem trasę Wrocław - Warszawa Leonem 3 w 1.8 180KM i potrafiły koła buksować przy ruszaniu z miejsca z butem w podłodze.
@piwakk: no wlasnie o tym mowie. z miejsca to wiadomo.

Czy na 3 biegu traci przyczepnosc? Ma to szpere? Czy przy mocnym przyspieszeniu nie masz wrazenia ze przod sie podnosi i kierownica jakby stawia mniejszy opor przez co jest wrazenie mniejszej przyczepmnosci?
@piwakk:
@pankalmar

Jeszcze kwestia auta i zawieszenia. Miałem okazje jeździć passatem 2.0tdi 190km w kombi i straszliwie boksował, podnosiło cały przód od razu. W cuprze jest to dużo mniej odczuwalne, a mocy dużo więcej. Mam również porównanie z arteonem 2.0tsi 190km. Tam jak koła boksują to komputer od razu odcina moc, czuć taką zwieche. Cupra pozwala na dużo dużo wiecej, nawet jak na chwile straci przyczepność to dalej ciągnie. Jak pisałem
ferrari f12 bergolio fwd edition


@GnijacyNissan: jak Ci się jeździ? Ja się strasznie zraziłem do Ferrari od czasów jak jeździłem 360 Modena, to auto było totalną pomyłką, ale pewnie się dużo zmieniło przez ten czas. Nadaje się to do użytku na co dzień?