Wpis z mikrobloga

@piwakk:
@pankalmar

Jeszcze kwestia auta i zawieszenia. Miałem okazje jeździć passatem 2.0tdi 190km w kombi i straszliwie boksował, podnosiło cały przód od razu. W cuprze jest to dużo mniej odczuwalne, a mocy dużo więcej. Mam również porównanie z arteonem 2.0tsi 190km. Tam jak koła boksują to komputer od razu odcina moc, czuć taką zwieche. Cupra pozwala na dużo dużo wiecej, nawet jak na chwile straci przyczepność to dalej ciągnie. Jak pisałem
ferrari f12 bergolio fwd edition


@GnijacyNissan: jak Ci się jeździ? Ja się strasznie zraziłem do Ferrari od czasów jak jeździłem 360 Modena, to auto było totalną pomyłką, ale pewnie się dużo zmieniło przez ten czas. Nadaje się to do użytku na co dzień?
@GnijacyNissan: czemu? Takiego auta nie dostaniesz na tydzień testowy, a z "recenzji" pokroju "Top Gear" dowiesz się jedynie, że dobrze pali gumę. Najlepiej pogadać z kimś kto takie auto użytkuje. Od siebie dodam, że jakbyś się zastanawiał nad AMG GT, to odradzam i to bardzo.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MEKORRO: to wszystko co pisałem to był żart, od samego początku. nie używałem ferrari na codzien, ale dostawałem na dzień do zdjęć. nie wiem jakie są realia użytkowania na co dzień, ale chciałbym spróbować
@GnijacyNissan: zwyczajnie jak o nim wspomniałeś, to stwierdziłem że podpytam. Tak jak pisałem, z moich doświadczeń z autami tego typu nie wynikło nigdy nic prócz rozczarowania, więc może lepiej zostawić to w sferze marzeń. No nic, powodzenia życzę.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MEKORRO: powiem szczerze, że jak jeździłem przez dwa dni w mieście Ferrari California, szczerze to nie jest jakoś super, trochę skrzypiało wnętrze, a komfort znikomy przez to, że trzymasz go na dość niskich biegach i wyższych obrotach - taka charakterystyka. fajnie było pojeździć.