Wpis z mikrobloga

@hellyea: To zależy od tego, że dość mocny, ale jednak mobilny* procesor poci się generując okolice 4K w 90fps. A ty mu jeszcze każesz wycinać co trzecią klatkę i pchać w strumień ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poucinaj zbędne bajery w BS (debris, dynamiczne światła). Powinno być lepiej.

@hellyea: Niestety, jeśli chcesz pełnej płynności to musisz zainwestować w sensownego kompa i USB 3 czy inne Wi-Fi 6.
Żeby nie było, możesz wtedy użyć tych samych gogli. Tylko niestety trzeba rozbijać bibliotekę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@hellyea: tzn część gier na kompie, na steamie, a część standalone w oculusie :)

Ciekawe w sumie, mi streamowanie normalnie działa i nic nie zamula. Masz włączone 120fps?
@hellyea: Aż sobie na szybko sprawdziłem. U mnie na dość bogatym utworze (dużo not, sciany) na ustawieniach "no debris" nic się nie zacina.
@Aqwart2: Nieważne czy ma, BS nie wspiera 120fps
@HaPPe: o widzisz, byłem pewien że mają, bo czytałem o tym kiedyś. A teraz doczytałem na szybko że owszem, mają, ale trzeba kombinować z adb, nie natywnie.
@HaPPe: To kurcze pytanie dlaczego u mnie się tak dzieje. W sumie mam jedną mini teorię, bo podobne przycinki robià się jak bateria siada powoli. Ale tutaj komunikat się pojawił, jednak dopiero po około 10 minut po objawach. Naładuję to zobaczymy.