Wpis z mikrobloga

Jak nie szanuję takiego podejścia, zareklamowałem zdewastowaną przez #kurier #dpd przesyłkę od firmy Philips. Ogólnie przesyłka posiadała ślady otwarcia (zabezpieczone ponownie taśmą firmową DPD), ślad na kopercie jakby przejechało po niej auto itp. - zdjęcia w kom.

Po czym dostałem decyzję o odmowie, że przesyłka nieprawidłowo zapakowana do celów TYPOWYCH działań przeładunkowo transportowych, sic!

Napisałem odwołanie ale dalej podtrzymują. Nie chodzi mi o pieniądze a raczej o podejście i jak zwykle brak poszanowania dla cudzej własności.

#dpd #reklamacja #kurierzy #odwolanie #klientamamywdupie #kliencitodebile #philips
eirmens - Jak nie szanuję takiego podejścia, zareklamowałem zdewastowaną przez #kurie...

źródło: comment_1632984279hPTmq1ib1SEfYIOF41YUc9.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@eirmens: fajnie tylko , że za większość takich przypadków odpowiada nadawca za źle spakowany przedmiot tutaj też...a taśmą firmową oklejają gdy na magazynie zobaczą uszkodzenie muszą otworzyć pazke zrobić zdjęcia i zaklejają
  • Odpowiedz
@Mirekzkolega: w takim układzie to zawsze nadawca jest na "straconej" pozycji - jednakże w tym przypadku co miałoby być tym twardym opakowaniem? jak kolega wyżej zwrócił uwagę właściwy towar był zapakowany w 2 dodatkowe opakowania a sama koperta byłą poszarpana i posiadała ślady jakby ktoś pod naciskiem szurał nią po betonie. W takim przypadku kurier powinien odmówić jej przyjęcia od nadawcy, prawda? To wg mnie sugeruje uszkodzenie na etapie firma
  • Odpowiedz
@eirmens: Zawsze zastanawiam się dlaczego ludzie składają reklamacje do firm transportowych. To obowiązkiem sprzedawcy jest dostarczyć klientowi towar i to do niego kieruj roszczenie. Niech oni se walczą z DPD.
  • Odpowiedz
@eirmens: nie wiem skąd zamówiłeś paczke ale mam znajomego który odbiera np. Deichmann i odbiera tam codziennie po 700paczek więc niby jak ma sprawdzać każdą paczkę. Na moje nadawca powinien ci wysłać nowe a sam z DPD dochodzić swoich roszczeń. W regulaminie każdej firmy przewozowej są takie zapisy żeby do minimum zmniejszyć szkodowość firmy. W praktyce to wygląda tak że jak kurier nie zobaczy na firmie uszkodzonej przesyłki do rozwozi
  • Odpowiedz
@eirmens: Tak jak napisał kolega wyżej. Jeśli jesteś kupującym to reklamację składasz u sprzedawcy a nie u firmy kurierskiej. Formalnie to sprzedawca zapłacił za usługę dla DPD a do Ciebie została ona "tylko" doręczona. A Ciebie nie powinno interesować jak on to zabezpiecza tylko to, że chcesz sprawny towar i tego żądać od sprzedawcy. Straciłeś czas na tą reklamację
  • Odpowiedz
@eirmens: Dziwię się że dpd w ogóle przyjęło tę reklamację, powinni od razu odrzucić z informacją że reklamację może składać tylko nadawca bo to on "podpisuje umowę" z przewoźnikiem
  • Odpowiedz
Większość przesyłek zostaje uszkodzonych nie przez kuriera, tylko w transporcie lub na sorterze. O tym świadczy np. taśma DPD, że paczka została uszkodzona na magazynie
  • Odpowiedz