Wpis z mikrobloga

#projektowanie #prawobudowlane
Witam projektantów, mam zagwozdkę i mam nadzieję, że powiecie jak wy robicie.
Jak wiadomo weszło nowe prawo budowlane, a wraz z nim zmienił się zakres dokumentów potrzebnych do PnB. Przykładowo chcę dać do starostwa/wojewody PZT i PAB zbite razem, czyli mają wspólną kartę tytułową, ale każdy ma osobną stronę tytułową. Po wydaniu decyzji PnB do kierownika budowy i tak musi trafić PT. Więc chcąc z tego zrobić jeden projekt budowlany musiałbym zrobić dodatkową kartę tytułową na to wszystko (czyli już by zawierał dwie karty tytułowe), tak? Czy może być tak, że PT będzie osobno i nie będzie trwale związany z pozostałymi? Czy lepiej to urzędu wysyłać projekty nie złączone ze sobą, by później je złączyć w projekt budowlany jak już mam wszystko? Jaka u was praktyka?
  • 5