Wpis z mikrobloga

Mirasy, posiadacie może jakieś informację dlaczego morele nie realizuje wysyłek kart z LHR na poczet starych zamówień jak to robi x-kom? Rozumiem, że nadal twardo stoją przy przekonaniu, że są to inne modele kart....

@morele_net Może wy jako sklep się wypowiecie jaki jest powód... w końcu zakładam, że dostawców macie tych samych jak i również informacja, która trafiła do xkom od producentów, że nie będzie już bez LHR trafiła również do was.

#nvidia #rtx #kartygraficzne #morele
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Po prostu wolą sprzedawać je drożej, jednocześnie twierdząc, że to są inne modele. Imo pazerność i mało uczciwa zagrywka, ale mają do tego prawo, widać że nie warto u nich kupować jeśli ma się alternatywę (mi trzymali kasę przez trzy miesiące, ani razu się nie zapytali czy mi to odpowiada, a kartę miałem dostać w kilka dni od zakupu).
  • Odpowiedz
@Desolator: Moje zamówienie na 3060 ti wisi od grudnia i nie mam zamiaru anulować, uważam, że mimo wszystko powinni wydać jakaś decyzję w tej sprawie - nie musi być dla nas pozytywna. Denerwujący jest ich brak reakcji. Klienci GPU są pewnie kroplą w morzu jeśli chodzi o zakupy w morele ale mam nadzieję, że odbije się to na nich w przyszłości. Żałuje, że zamówiłem u nich kartę i uległem zakłamanej
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@Anonymon: Powód wydaje mi się prosty, nie opłaca im się. Jak zaczną anulować to będzie raban, więc czekają aż klienci sami zrezygnują.
@Desolator: albo aż ceny kart wrócą do poziomu z dnia premiery, wtedy spokojnie zaczną realizować zamówienia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Kiepska sprawa, świadomie wprowadzili w błąd informując na stronie odnośnie czasu realizacji... ja się na to nabrałem i zamówiłem u nich zamiast na innej konkurencyjnej stronie gdzie ceny w tamtym czasie były lepsze.
  • Odpowiedz
@Anonymon: Ale w xkomie nie było jakoś lepiej, czekam od ponad roku na 3080. Przez ostatnie pół roku nikt się ze mną nie kontaktował. Dopiero niedawno wysłali ankietę z pytaniem czy chcę wersję lhr lub anulować zamówienie.

Poza tym w zeszłym tygodniu zmienili mi status zamówienia na zakończone ( ͡° ͜ʖ ͡°) Oczywiście nie dostałem od nich żadnego info/powiadomienia. Dopiero musiałem ich zapytać o co chodzi.
  • Odpowiedz
@Desolator widać po OLX, że xkom realizuje wysyłki, także macie światełko w tunelu na zakup GPU po normalnej cenie. Morele nie ma nawet krzty profesjonalizmu żeby napisać " nie będziemy realizowali zamówień na poczet grudniowych - koniec tematu". Na infolinii nic nie widzą, a na wysłanie sprawy wyżej ( podobno) nikt nie odpowiada.
  • Odpowiedz
@Anonymon: Tak, realizują, ale w takim tempie, że nie wiem czy dożyję dnia realizacji. Przede mną jest pewnie jeszcze grubo ponad 100 osób. Wolałbym chyba zamienić obecne zamówienie na preordera serii RTX 4000, która ma się pojawić w przyszłym roku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Anonymon: Odkąd na @morele_net pojawily się LHR-y zacząłem bezowocna wymianę zapytań, z której wynika, że traktują LHR jako nowy produkt i co nam pan zrobi

Pisałem do e-porad konsumenckich, który zalecił mi spotkanie z regionalnym rzecznikiem w celu przeanalizowania dokumentów oraz sytuacji. W przyszłym tygodniu na pewno się wybiorę, bo już mnie męczy ciągle odbijanie piłeczki. Wam, drodzy Mircy, również to polecam.

Nie wiedziałem, że morele to taka januszowa
  • Odpowiedz
@szuruburumpum: myślę, że gdyby była już szansa coś ugrać w ten sposób, to czytali byśmy o tym na wykopie. W regulaminie mieli wpis że przedsprzedaż rządzi się innymi prawami, a jedynie gdzie można szukać oszustwa to w informacji na stronie, że wysyłka będzie realizowana maksymalnie do miesiąca od dnia zamówienia.
  • Odpowiedz
@Mershi: dokładnie xD ta firma to #!$%@? żart, wersja LHR jest po to zeby gracze dostali karty a ci nie maja POZWOLENIA na sprzedaz tych kart ludziom którzy kupili te normalne wersje, cyrk
  • Odpowiedz
@Anonymon: @Anonymon: X kom to tak realizuje te zamówienia że tylko sobie o nich powiedział że zrealizuje i czekaj panie kolejny rok chyba nie mam wyjścia i muszę się za to wziąć jak należy i zgłosić też do uokik bo zaczyna mnie to wkur... już miałem to zrobić ale w miedzy czasie wybuchła afera i postanowiłem poczekać na rozwój wydarzeń ale z tego co widać to kolejne walonko
  • Odpowiedz
Mam też kilka nagrań z infolinii jak konsultant/konsultantka potwierdza, że informacja, która była na stronie odnośnie miesiąca realizacji rzeczywiście wprowadzała w błąd.
  • Odpowiedz