Wpis z mikrobloga

@przemadrzalykuczwykopu: jak dobrze pamietam, to w 1.2 były problemy z paskami rozrzadu. Trzeba sprawdzic czy nie jest gdzieś postrzepiony. Ogolnie udany silnik. Pilnowac oleju w silniku co 10tys i w skrzynii co 40tys i bedzie śmigać.
Edit... umknęło slowo nowego ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale tak czy tak nie wiem czy problem pasków rozwiazali czy nie. Wiec warto zwracac na to uwage w przyszłości.
  • Odpowiedz
@przemadrzalykuczwykopu: też jestem ciekaw tego auta, tylko że silnik 1.2 ma złe opinie, ponoć kwestię z paskiem rozrządu rozwiązano, ale nigdy nie wiadomo - nie uśmiechałoby mi się po 60 tys. km wymieniać paska/silnika własnym kosztem, a Citroen daje tylko 2 lata podstawowej gwarancji, za więcej trzeba dopłacać. Oby też nie było wyłączeń z gwarancji takich napraw. Daj znać, co postanowisz.
  • Odpowiedz
@francuskie to w takim razie, czy taki problem, gdyby wyjąć akcję serwisową, mieści się wg producenta w ramach naprawy gwarancyjnej? Nie wyobrażam sobie wielotysięcznych napraw z własnej kieszeni w pojeździe wartym 100 tysięcy albo i więcej. Zawsze mnie to zastanawiało, czy producenci wypinają się na takich klientów? W komentarzach na Waszej stronie pod jednym z artykułów na temat tej akcji serwisowej widziałem sfrustrowanych użytkowników silnika 1.2 do rocznika 2017, a nawet z
  • Odpowiedz