Wpis z mikrobloga

@dizel81: tak każdy ma swoje zdanie, mi się go słucha bardzo dobrze chociaż wszystko o czym gadał na temat krypto jest mi dobrze znane. Dla ciebie to piramida finansowa a dla mnie pieniądz fiducjarny to piramida ;) proste..
Polecam poczytać czym jest bitcoin i czy takie rzucenie sobie mimowolnie "piramida" jest mądre, bo pewnie kierujesz się najpopularniejszą polską zasadą - nie znam się ale się wypowiem
@dizel81: To jest niestety coś z szerszego katalogu zapóźnień, które przyciągają ich wszystkich do tego kraju trzeciego świata.
- Jeden Piotruś ucieka przed wyrokiem bo za pedofilie tam go nie znajdą,
- To co wyżej przyciąga tam wiele osób, która według samych Kambodżańskich i międzynarodowych organizacji potwierdza, że jest tam raj dla pedofili i innych zboczeńców wykorzystujących dramatyczną sytuację finansową ludzi w tym kraju.
- Inny uroił sobie, że sanepid to
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@wojtas86: no nie trzeba być wielkim znawcą ale jak mówi o tym że Chiny mają wprowadzić u siebie cyfrowy pieniądz i ma to mieć datę ważności i dla niego to plus to ja już nie wiem.
Tylko dziwne czemu Chiny nie wybrały bitcoina, przecież jest taki super, wręcz go zakazały.
Albo mówi że no masz bitcoina i codziennie wchodzisz i patrzysz jak masz więcej kasy☺
Dla mnie to on niby w
@dizel81: Chiny nakazały platformie Alipay i krajowym bankom zaprzestanie oferowania usług powiązanych z handlem wirtualnymi walutami. Instytucje te zostały także zobowiązane do wycofania się z kanałów płatności związanych z wymianą kryptowalut na giełdach i innych platformach – poinformował Ludowy Bank Chin w oświadczeniu.
@dizel81: No sporo masz racji, a tak punktami dla laików: