Wpis z mikrobloga

@fxd_: W tej cenie masz corolle hatchback hybryde 2.0, która zjada tego lexusa pod każdym względem, oprócz logo na masce ( ͡° ͜ʖ ͡°)

ct200h to taka corolla 1.8 z innym designem wnętrza. Lexusem jeździłem parę razy, corollą (2.0) jeździ żona.
  • Odpowiedz
@fxd_: Sorry, ubzdurało mi się, że chodzi o nowe auto. Ogólnie jestem fanem lexusów i ct200h mnie zawiodło głównie tym, że jest głośne, przez co nie nadaje się w trasę (oprócz tego naprawdę brakuje mu mocy). Poza tym to po prostu poprawna, bezawaryjna miejska hybryda, ale od lexusa wymagałem czegoś więcej :)
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Retoryk: właśnie ten brak mocy trochę mnie martwi, ale nie robię tras na tyle często żeby aż tak miało mnie to irytować. Nie ukrywam, że gdybym w tej kasie złapał jakiegoś IS 3 generacji to brałbym w ciemno, ale z ogłoszeń wychodzi że może być ciężko mi znaleźć coś sensownego. Stąd pomysł na ct, którego z 2012 roku można dorwać już za mniej niż 50.
  • Odpowiedz
@fxd_: Na używkę spoko opcja, bo Lexusy raczej są solidne. Łatwiej jednak chyba kupić używanego Aurisa, Lexus to taki Auris premium.

Ew. możesz zerknąć na Priusa, ale konkurencji na rynku to tutaj za bardzo nie ma jeśli chodzi o hybrydy do 60k.
  • Odpowiedz
@fxd_: ISa w tej cenie nie kupisz, rok temu byś kupiłem teraz ceny poszły w górę że względu na problemu Toyoty z półprzewodnikami, no ale ten problem ma każdy teraz. A co do CT to jak koledzy wspomnieli, auto ma jedną wadę jest głośne i wyje jak skuter, dlatego też go nie kupiłem i wybrałem ISa. Prócz głośności praktycznie wg mnie brak innych wad, jeśli 90% jazdy robisz po mieście
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bartosaq: prius jest tak paskudny, że musiałbym stracić wzrok żeby go kupić - podobnie jak z nowymi Hondami

@Just666: dla isa mógłbym naciągnąć budżet - masz benzynę czy hybrydę? Przesiadka z BMW e90 byłaby dla mnie szokiem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@fxd_: CT200h to taki auris hybrid/prius w przebraniu, tylko że miejsca w nim nie ma w ogóle ani w przedziale pasażerskim z przodu, z tyłu ani w bagażniku (myślę że Yaris byłby w środku ciut większy nawet), pozycja za kierownicą okropna, wygodnie siądzie tylko osoba 170cm wzrostu. Elektronika pokładowa jak w aucie sprzed 15 lat. Wykończenie trochę lepsze i minimalnie cichszy niż porównywalna Toyota, ale daleko temu do bycia premium(jakiekolwiek
  • Odpowiedz
@fxd_: BMKom nie jeździłem więc ciężko się odnieść :) ale co do mich wrażeń ISa a mam hybrydowego to jest dla mnie perfect jeśli chodzi o jazdę. No dupką nie pozamiatasz bo elektronika cię odcina nawet jak wyłączysz kontrolę trakcji to będzie Cię ucinać. Zależy czego oczekujesz, ja z głupot już wyrosłem, więc to że trzeba mieć 'talent' aby auto obrócić jest dla mnie atutem. No i co istotne spalanie
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Just666: u mnie raczej w przypadku is w grę wchodzi tylko benzynka, ale coraz bardziej się przekonuje do tego żeby jednak dołożyć zamiast kupować ceteka. Zobaczymy - za tydzień wrócę do Polski i trzeba ruszyć w trasę w poszukiwaniach, kilka benzynowych isów jest na olx i trzeba będzie je sprawdzić.
  • Odpowiedz
@fxd_ Jeżdżę nim ponad 3 lata, 2011r auto bezawaryjne, ale przed zakupem trzeba sprawdzać stan baterii, jest lepiej wyciszony niż Auris hybrid w mieście mocy wystarczy spokojnie, do 60 ma dobre odejście z pod świateł bo elektryk go wspiera od samego dołu, zawieszenie lepsze jest w polifcie(delikatnie go zmiękczyli) u mnie bardziej gokartowo jest i na pewno jeżeli chodzi o układ kierowniczy to CT ma dużo lepszy niż Auris/Corolla. Na trasie
  • Odpowiedz