Wpis z mikrobloga

Kurde xD
Ludzie to jednak są fałszywi.
2 dni temu dzwoni klient pyta się o stan sprawy x, ponieważ nie jestem w nią zaangażowany to przekazuję szefowi natychmiast to o co pytał klient i że prosił żeby oddzwonić.
Mijają godziny i znowu dzwoni klient, pyta się czemu nie dzwonimy i jak ja mam niby usprawiedliwić, że kolega z pracy nie oddzwonił przez 5 czy tam 6 godzin? XD
Mówię że przepraszam, że mamy od rana duży ruch, że wiadomość była przekazana, ale nie mogę dawać gwarancji za kogoś kiedy on oddzwoni, tym bardziej że aktualnie pracuje z innym klientem.
Ja tu staram się dyplomatycznie, ale gość się #!$%@?ł i rzucił słuchawką.
Co zrobił kierownik żeby załagodzić sytuację?
Oddzwonił i powiedział że nie przekazałem żadnych informacji xD
Dowiedziałem się o tym dzisiaj od koleżanki z pracy, bo klient się jej na mnie poskarżył ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja mam pecha do pracodawców.
#pracbaza #kolchoz
  • 1