Wpis z mikrobloga

#morele
Opisze pewna sytuacje związana ze sklepem morele
6 września zakupiłem kartę RTX 3060 za kwote 2379.40 zł dzień po zamówieniu otrzymałem następująca wiadomość

Szanowny Kliencie,
kontaktuję się w sprawie złożonego w naszym sklepie zamówienia. W związku z tym, że dystrybutor źle zaktualizował swoje stany magazynowe, poinformował nas o wyczerpaniu zapasów produktu

na co odpisałem
Proszę zachować zamówienie gdyż już miałem kiedyś taka sama sytuacje otrzymałem informacje
ze dystrybutor źle zaktualizował swoje stany magazynowe a po paru dniach po anulowaniu zamówienia karty były dostępne ponownie na sklepie

Odpowiedz
Dzień dobry,

niestety nie posiadamy informacji kiedy produkt ponownie będzie dostępny w naszej ofercie. W związku z tym nie ma możliwości wstrzymania zamówienia na okres pojawienia się przyszłej dostępności produktu. Proszę o wiadomość czy mamy dokonać zmian w zamówieniu czy ma być ono anulowane.

Moja odpowiedz
Stary numer nie ładnie tak. Zamówienie anulowane po czym za kilka dni wjeżdża dostawa do sklepu za wyższa cenę
Chyba warto to zgłosić do UOKIK bo to się notorycznie powtarza

Oczywiście karty dzisiaj pojawiły się w sklepie za kwotę 4368 i to w ilości 9 sztuk
a moje zamówienie w dalszym ciągu widnieje jako oczekujące dzisiaj otrzymałem odpowiedz ze jak dopłacę ta różnice to zostanie zrealizowane takie tam nieuczciwe praktyki ze strony tego sklepu
diamanti - #morele 
Opisze pewna sytuacje związana ze sklepem morele
6 września zak...

źródło: comment_1631086932SjQYOU23AIMUEzTlQ2YY95.jpg

Pobierz
  • 12
via Wykop Mobilny (Android)
  • 30
@diamanti: sorry, ale tak to jest. Operator naciagnie cię na hajs: jak się zgłosisz, to odda, ale kary nie poniesie. Sprzedawca anuluje ci zamówienie, kup drożej. Po prostu żyjemy w świecie, gdzie każdy chce cię wyruchać. A jak cię już wyrucha, a nie podobało ci się, to możesz to gdzieś zgłosić, ale nikt cię już nie odrucha.
@diamanti to nie jest morele tylko jakiś dystrybutor max czy jakoś tak. Kupiłem kiedyś tam coś i okazało się, że nie do końca było takie jak myślałem. Chciałem zwrócić, ale wtedy pojawiły się lekkie schody. Z tel odsyłają na maila, a na mailu brak odpowiedzi. Finalnie towar wysłałem i nie dostałem żadnej odp. Napisałem chyba 4 maila w tej sprawie, że wtf i czy mają ten sprzęt i kiedy pieniądze trafią na